טרגדיה: אקס מכבי תל אביב התאבד בדירתו בבלגרד

מילאן מרדיקוביץ'
מילאן מרדיקוביץ' | LIU JIN/AFP via Getty Images)

מילאן מרדקוביץ', החלוץ הסרבי בן ה-38 ששיחק במועדון ב-2006/07, ירה בעצמו אחרי שאמר לחברתו: "אני לא יכול יותר". "המועדון מרכין ראש", נמסר מהצהובים. שיחק לאורך הקריירה בלא פחות מ-21 מועדונים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

איזו טרגדיה. מילאן מרדקוביץ', החלוץ הסרבי בן ה-38 ששיחק במשך עונה אחת במכבי תל אביב (2006/07) התאבד היום (שבת) בירייה בביתו בבלגרד, כך דיווחו כלי תקשורת רבים במדינה. חלוץ העבר שוחח עם חברתו בטלפון ואמר לה: "אני לא יכול יותר". נטען כי לאחר מכן נשמע ירייה. חברתו הגיעה לדירה, מצאה את גופתו והתקשרה מיד למשטרה. "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מרכין ראש עם היוודע על מותו הטראגי של חלוץ העבר הסרבי מילאן מרדקוביץ', שהלך לעולמו בגיל 38", נמסר מהמועדון הצהוב.

 
 
במהלך שני העשורים של הקריירה שלו, מרדקוביץ' עבר בין קבוצות רבות, לא פחות מ-21 מועדונים. הוא שיחק בנבחרת סרביה במשחקים האולימפיין בביג'ין ב-2008 וגם רשם תשע הופעות בנבחרות הצעירות של יוגוסלביה.
 
 
בקיץ 2006 הגיע ארצה והפך לחלוץ הבכיר של הקבוצה של אלי כהן. הוא כבש שמונה שערים (אחד מהם במחזור הפתיחה נגד בית"ר ירושלים) ובישל ארבעה נוספים ב-29 הופעות ליגה ב-36 הופעות. לאחר מכן עבר לויטוריה  גימארייש הפורטוגלית.  קבוצתו האחרונה הייתה OFK בלגרד, בה שיחק גם ב-2002/03, ושם פרש ממשחק ב-2017. הוא שיחק בין היתר באנדרלכט, אפולון לימסול, ובקבוצות נוספות רבות מעבר לים. 
 

מילאן מרדיקוביץ' (מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי