ניסנוב שוחח עם סיני: "שיחה חיובית, הוא קיבל את מה שרצה"

שרון ניסנוב, משה סיני
שרון ניסנוב, משה סיני | דני מרון

נציג הבעלים צפוי להישאר, הצדדים בדרך ליישור ההדורים אחרי שיחה חיובית. "לא רצינו שיהיה בלאגן, היה צריך לעשות סדר בדברים", אמרו במועדון. דמארי בספק למשחק פתיחת הפלייאוף נגד מכבי חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפגוש בשבת את מכבי חיפה במשחק הראשון של הפלייאוף העליון. על ההכנה למשחק העיבה המתיחות מהימים האחרונים בין נציג הבעלים משה סיני לבין איציק ושרון ניסנוב. נראה כעת שהאדומים יכולים להשאיר את הסאגה מאחור.

בעלי המועדון, איציק ניסנוב, שוחח הלילה (שני) עם סיני בעקבות המתיחות שנוצרה בעניין הסמכויות המקצועיות שלו. על פי גורמים במועדון, השיחה נערכה ברוח טובה ונראה שסיני ימשיך בהפועל. כזכור, אתמול פורסם בספורט1 כי השניים צפויים להיפגש וליישר את ההדורים, מה שיוביל להישארותו. 

גורם באדומים אמר כי "סיני קיבל את מה שהוא רצה. הייתה אי הבנה, הכל יחזור לשגרה כעת". סיני צפוי לקחת חלק באימון מחר (רביעי)."הייתה שיחה חיובית. לא רצינו שיהיה בלאגן, היה צריך לעשות סדר בדברים", אישר גורם במועדון. "היו בעיות סביב נושא שכר יוני וחוזים עתידיים, אבל סידרנו את זה".

עומר דמארי. בספק למשחק נגד מכבי חיפה (דוברות הפועל תל אביב)

ובחזרה למשחק נגד הירוקים, החלוץ עומר דמארי נמצא בספק לקראת המשחק. גם עלי כנאנה וניר לקס פצועים ולא נראה שיהיו בסגל. נזכיר כי האדומים לא הצליחו לנצח את היריבה מהכרמל מאז עונת 2013/14 והעונה בסיבוב השני בסמי עופר הובסו 5:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי