רוקאביצה ערך אימון מלא, בלבול: "הקהל ייחסר לנו יותר מכל"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים ממשיכים בהכנות להפועל ת"א. ההחלטה לגבי החלוץ תתקבל לאחר האימון המסכם, סיינסבורי תורגל בקישור. המאמן: "לאוהדים יש השפעה אדירה עלינו, נקווה שנשמח אותם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה נרגשים לקראת חזרתה של ליגת העל. אתמול (רביעי), הגיע נשיא המועדון יעקב שחר מלווה בסגנו עוזי מור כדי לשוחח איתם במתחם האימונים. השניים הביעו שביעות רצון מהכנות הקבוצה. מור אמר: "אתם מפגיעים רצינות רבה בתקופה האחרונה על אף התנאים הלא פשוטים".

שחר ומור אף שוחחו עם הצוות המקצועי ועודדו אותם לקראת הפלייאוף. אנשי הצוות המקצועי חתומים על חוזה עד סוף מאי בלבד ולספורט1 נודע כי לאחר המשחק הקרוב נגד האדומים,  יפגשו עם קברניטי המועדון וחוזיהם של אנשי הצוות יוארך לפחות בחודש ימים עד לסיום העונה כפי שנעשה עם השחקנים סינטיהו סלליך וארנסט מאבוקה.  בכרמל מרוצים מהצוות ואף מעוניינים שיישארו גם בעונה הבאה ובראשם המאמן מרקו בלבול כאשר ההודעה הרשמית בנושא תצא בשבועות הקרובים.

 

ביום שבת הקרוב יפגשו החניכים של מרקו בלבול את הפועל תל אביב בסמי עופר למחזור פתיחת הפלייאוף העליון. הירוקים, שנמצאים בפיגור של שש נקודות מהאלופה מכבי תל אביב וחולמים על אליפות, יגיעו למשחק בהרכב חסר כזכור. הפצועים דולב חזיזה ויובל אשכנזי ייעדרו בוודאות וכך גם נטע לביא וסאן מנחם המושעים. מנגד, ניקיטה רוקאביצה שהיה בספק גדול למשחק ועל כן דווח פורסם אתמול כי ירדן שועה  עשוי להחליפו, ערך אימון מלא. ההחלטה הסופית לגבי מלך שערי הליגה תתקבל לאחר האימון המסכם. טרנט סיינסבורי תורגל בקישור האחורי וכך גם עופרי ארד כאשר רמי גרשון יתפוס את עמדת המגן השמאלי.

ניקיטה רוקאביצה. ערך אימון מלא (מאור אלקסלסי)

 

בינתיים, המאמן מרקו בלבול דיבר לקראת המשחק: "פגרת הקורונה השפיעה עלינו מאוד. זו הפגרה הארוכה ביותר בכדורגל המקצועני. שלושה חודשים בלי משחק זה דרמטי. גם אימונים ללא מגע הם לא דבר פשוט. אבל זה לא השפיע רק עלינו, אלא על כולם".

על תקופת ההכנה והמשך הליגה: "עשינו את ההכנה הכי טובה שאפשר, עבדנו הכי מהר שאפשר בהתחשב בנסיבות. אני מאוד מרוצה מהמוכנות של הקבוצה. נותרו לנו עשרה משחקים עד לסיום העונה. כל אחד מהמשחקים הוא מאוד חשוב עבורנו. הפועל היא קבוצת פלייאוף עליון איכותית עם סגל מצוין וכל קבוצה תגיע כדי לנצח".

כשנשאל על החסרונות בהרכב ענה שהקהל חשוב מכל: "אני משוכנע במאה אחוז שהשחקנים שיחליפו את החסרים יעשו את העבודה כמו שצריך. מי שייחסר לנו באמת יהיה הקהל הנפלא שלנו, הקהל הטוב בארץ שיש לו השפיע אדירה על המשחק שלנו. אני מאוד מקווה שנשמח אותם בבית ונשאיר את הנקודות אצלנו". נזכיר כי בסיבוב השני הביסו הירוקים 0:5 את הפועל ת"א במשחק ענק.

אוהדי מכבי חיפה. החיסרון הכי גדול (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי