קדוש הצטרף לרשימת הפצועים, סילבס לשחקנים: "רוצה יותר מחויבות"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

השוער ייעדר נגד מכבי ת"א (שבת, 19:50 בספורט3) יחד עם ורמוט, מזרחי ובן בסט. בקבוצה מודים: "היכולת עדיין לא מספיק טובה", המאמן מתלבט אם לפתוח עם שלושה בלמים. הזרים עוד לא חתמו על הסכם הקיצוץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תגיע מחר (שבת) לפתיחה המחודשת של ליגת העל בכדורגל עם לא מעט צרות. המאמן חיים סילבס יחסר שחקנים בכירים במשחק החוץ נגד מכבי תל אביב (שידור ישיר בספורט3 מ-19:50): בנוסף להיעדרותם של אופיר מזרחי, גילי ורמוט ועדן בן בסט, לרשימת הפצועים הצטרף אתמול השוער רן קדוש שנפגע בברכו ויעבור בדיקות מקיפות בתחילת השבוע. את מקומו של קדוש יתפוס שוער מקבוצת הנוער שזומן לסגל הבוגר, כאשר יסמין בוריץ' ימשיך לפתוח בין הקורות.

"אנחנו אמנם מגיעים אחרי ניצחונות במשחקי האימון, אבל היכולת עדיין לא מספיק טובה", אמר הבוקר אחד השחקנים. גם סילבס עצמו דרש לראות שיפור ואמר לשחקנים: "רוצה לראות מכם יותר מחויבות וחדות".

בוריץ', ניקולה גולאן, קווין טאפוקו ויאקוב סילבסטר הגיעו לסיכום עקרוני על קיצוץ אך טרם חתמו עליו. בגזרת פרנסיסקו ג'וניור ישנה התקדמות, אך עדיין לא ברור אם השחקן יישאר בקבוצה בהמשך העונה.

קדוש. הצטרף לרשימת הפצועים (מאור אלקסלסי)
קדוש. הצטרף לרשימת הפצועים (מאור אלקסלסי)

מבחינת ההרכב, ההתלבטות העיקרית של המאמן היא האם לעלות בשיטת שלושה בלמים, כאשר במקרה כזה ניסו קפילוטו יחזור להרכב, או לחילופין לעבות את הקישור ולשלב ב-11 את תומר אלטמן שמושאל ממכבי תל אביב ולקבוצה אין אופציה עליו לעונה הבאה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלון, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, ניקולה גולאן, סער פדידה, קווין טאפוקו, תומר אלטמן (ניסו קפילוטו), אלמוג בוזגלו, גידי קאניוק, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי