טים הויבך: "לא יודע אם אשאר במכבי נתניה גם בעונה הבאה"

טים הויבך
טים הויבך | אריאל שלום

לכבוד חזרת ליגת העל, בגרמניה שוחחו עם הבלם שהודה: "יש לי חוזה ואני רוצה להישאר, אבל צריך לשמוע גם מה המועדון חושב". על הרמה בישראל: "הקבוצות החלשות יתקשו גם בליגה השלישית בגרמניה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

גרמניה אמנם הייתה המדינה הראשונה שהחזירה את הכדורגל לפעילות, לפחות מבין הליגות הבכירות באירופה, אבל העובדה שבסוף השבוע הקרוב חוזרות ליגות נוספות למעגל השחקנים וביניהן גם ליגת העל שלנו, בהחלט מעוררת סקרנות נרחבת במדינה. לכן, הבוקר (שישי) נערך בגרמניה ראיון מקיף עם בלם מכבי נתניה, טים הויבך.

הויבך בן ה-32, שהגיע לישראל ב-2017, התבקש לערוך השוואה בין הרמה של ליגת העל לזו של הליגה השנייה בגרמניה והודה: "בישראל יש פערים יותר משמעותיים בין קבוצות הצמרת לשאר הליגה. ארבע הקבוצות המובילות יכולות לשחק תפקיד משמעותי בגרמניה, אבל הקבוצות החלשות יכולות להיקלע לבעיות גם בליגה השלישית. בכל הנוגע לתנאים ולמתקנים, יש לנו את כל מה שצריך כדי להתאמן ולהצליח. כמובן שבגרמניה יש מעט יותר מכל דבר, אבל אפשר להתעלם מכך".

הויבך אמנם לא נשאל על הקשיים אליהם נקלעה מכבי נתניה בעקבות עזיבת הבעלים אייל סגל או על הקיצוץ בשכר בעקבות מגפת הקורונה, אבל אמר על עתידו: "כמובן שבעקבות המגפה נוצרו קשיים כלכליים למועדון, אבל נותרה לי שנה אחרונה בחוזה ואני מצפה לסיים אותו. אשמח להישאר במכבי נתניה, אבל צריך גם לראות מה המועדון חושב על כך. בשלב זה קשה לומר שבוודאות אמשיך בקבוצה".


"צריך גם לראות מה המועדון חושב" (אריאל שלום)

הציפיות להמשך העונה: "לצערי אנחנו בפלייאוף התחתון, אבל ננסה לסיים אותו במקום הראשון. נשארו לנו שבעה משחקים והמטרה הכי טובה שנותרה לנו היא לשחק כדורגל טוב".

החיים בישראל: "אני חי עם אשתי, עברנו יחד לישראל והחיים כאן מצוינים, אנחנו גרים ליד הים ונמצאים גם בקרבה למקומות מעניינים ולערים כמו תל אביב. מה שרואים בחדשות מעביר מידע מאוד מטעה באשר לחיים בישראל, כי כשהגעתי לתל אביב בפעם הראשונה הרגשתי כמו בניו יורק. יש כאן חופים מעולים וערים נהדרות, אנשים טובים וקשה מאוד שלא להרגיש בנוח. מהשנייה הראשונה הייתה לי הרגשה טובה וכבר אחרי כמה ימים בישראל אוהדים הזמינו אותי להתארח אצלם לארוחות, דברים שאין בגרמניה".


הקהל הישראלי:
"הכדורגל הוא נושא רציני במדינה. הקבוצות מאוד חשובות לאוהדים ואם אתה נמצא באמצע מומנטום, אוהדים יצאו מהמכוניות כדי לעודד אותך. לפעמים בישראל אתה מרגיש שאתה בקילומטר האחרון של ריצת מרתון. אחרי שהעפלנו לגמר בעונה שעברה, הייתה תמיכה מדהימה של אוהדי נתניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי