רוקאביצה ערך אימון מלא וצפוי לפתוח, רמי גרשון יעלה כמגן?

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מלך השערים אמור לשחק בחוד של מכבי חיפה נגד הפועל ת"א, שחקן ההגנה עשוי לערוך הופעת בכורה העונה וקיימת התלבטות אם להציב את ארד בקישור. חזיזה עשוי להיכלל בסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במשך שבועיים וחצי, למעשה מאז החזרה לאימונים מלאים, תרגל הצוות המקצועי של מכבי חיפה הרכבים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. בשל העובדה שבלבול יצטרך להסתדר עם סגל חסר חסר בעקבות ההרחקות של נטע לביא וסאן מנחם והפציעות של יובל אשכנזי ודולב חזיזה, הוא יכול היה להריץ את ה-11 שיעלו מחר בפתיחת הפלייאוף נגד הקבוצה של קלינגר עם מינימום התלבטויות.

הבוקר (שישי) נערך האימון המסכם ובשורה הגיעה מכיוונו של דולב חזיזה, שבוודאי לא יפתח בהרכב, אולם עשוי לשבת על הספסל, גם אם לא ישותף כדי שלא לסכנו, לאחר שהעביר הילוך בקצב האימונים ובאופן חלקי כבר מתאמן עם הקבוצה. חזיזה עבד לפי תוכנית כדי שישוב לכשירות עד המשחק ביום רביעי נגד מכבי תל אביב והוא מתאושש בצורה משביעת רצון מניתוח הבקע שעבר לפני שלושה שבועות.

כידוע, גם המאמן מרקו בלבול לא יוכל לעמוד מחר על הקווים בעקבות הרחקתו על ידי בין הדין של ההתאחדות לכדורגל בחודש מרץ בגין שלושה איחורים של הקבוצה לעלות לכר הדשא ואת המשחק ינהל עוזרו האנגלי, פול גרובס. 


מרקו בלבול. יצפה מחר מהיציע (מאור אלקסלסי)

מי שעשוי לרשום הופעת בכורה העונה ומאוד מפתיעה בהרכב הוא הבלם רמי גרשון, שהצטיין באימונים עשוי לפתוח כמגן שמאלי בזמן שעופרי ארד יפתח בקישור לצדו של רז מאיר, אלתורים שיבצע בלבול בעקבות החסרונות הרבים. בנוסף, קיימת האפשרות שארד ישחק במקומו הטבעי במרכז ההגנה ובקישור יעלה מקסים פלקושצ'נקו.

בחלק ההתקפי מתוכנן לשחק סינטיהו סלליך לצדם של יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה, שערך הבוקר אימון מלא. לעומתם, ירדן שועה ומוחמד עוואד יפתחו ככל הנראה על הספסל. "זה לא משנה מי עולה בהרכב או בספסל, המטרה ברורה והיא רק שלוש נקודות ובכל מחיר", אמר שחקן בקבוצה. 


ארד. לא מן הנמנע שיעלה כקשר אחורי (מאור אלקסלסי)

בינתיים, המועדון הודיע כי בפרוייקט המשחק הגדול בהיסטוריה שהגיע לסיומו ובו השתתפו 11,231 אוהדים, המשחק מול מנצ'סטר יונייטד נבחר לגדול ביותר בהיסטוריה של המועדון.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עאיד חבשי (מקסים פלקושצ'נקו), רמי גרשון, רז מאיר, עופרי ארד, סינטיהו סלליך, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי