טיבי צפוי לפתוח, גם פרץ בתמונת ההרכב במכבי ת"א

איתן טיבי
איתן טיבי. לראשונה בהרכב בפלייאוף | אריאל שלום

הבלם התאושש מפציעה ונראה כי יוצב במרכז ההגנה של איביץ' נגד הפועל חיפה (שבת, אולפן מיוחד החל מ-19:00 בספורט3), הקשר מתמודד עם מיכה וגולסה על מקום ב-11. ניקוליץ' הוקפא, גויאגון עשוי להיכלל בסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' מעולם לא הפסיד משחק בעונה הסדירה של ליגת העל, למעשה ההפסד היחיד שלו בליגה היה בפלייאוף העליון בעונה שעברה אחרי שהקבוצה כבר הבטיחה אליפות היסטורית. מחר (שבת, אולפן מיוחד החל משעה 19:00 בספורט3) הוא יוביל את מכבי תל אביב שנה נוספת בפלייאוף העליון, אלא שהשנה יש הבדל מאוד משמעותי: לצהובים אין פער של 20 או 30 נקודות בפסגה, אלא שש בלבד.

לכן, איביץ' ומכבי תל אביב מודעים לכך שכל מעידה עלולה לעלות ביוקר, בוודאי אם זה יקרה להם כבר מחר במשחק הבית מול הפועל חיפה, ארבעה ימים לפני שיארחו את מכבי חיפה למשחק העונה שעשוי להכריע את גורל האליפות.

משחקה הרשמי האחרון של מכבי תל אביב היה בפברואר, 0:1 על מכבי נתניה, ואז היכולת לא הייתה מרשימה בלשון המעטה, אולם במשחקי ההכנה ניתן היה להתרשם שהקבוצה ניצלה היטב את "פגרת הקורונה" כדי למלא מצברים ולשוב לכושר. דור פרץ שחזר מפציעה ארוכה שב לכשירות מלאה, ניק בלקמן חזר לרוטציה ואף כבש במשחקי ההכנה כשקיבל הזדמנויות לאור פציעתו של צ'יקו אופואדו שנמצא בניגריה ולסגל צורף הקשר הזר פארפה גויאגון על חשבונו של אורוש ניקוליץ' שהוקפא בעקבות פציעה חדשה, סיים את העונה וכלל לא ברור אם יהיה בקבוצה גם בעונה הבאה. לאור השינוי שמאפשר למאמנים לבצע חמישה חילופים ולהושיב על הספסל תשעה שחקנים, גויאגון עשוי לשבת על הספסל.


בלקמן. צפוי ליותר קרדיט מאיביץ' (אריאל שלום)

מכבי תל אביב אמנם ניצחה בקלות את הפועל חיפה 0:3 בסיבוב הראשון בבלומפילד, אולם בסיבוב השני ספגה ממנה בתוספת הזמן, נפרדה רק ב-1:1 מהאדומים מהכרמל ואיבדה נקודות יקרות. לכן, איביץ' לא צפוי להקל ראש בחניכיו של חיים סילבס, על אף שמשחק העונה ייערך ביום רביעי, ונראה כי ימשיך עם ה-11 הקבועים שלו לאורך העונה. המשמעות היא שאיתן טיבי, שהיה פצוע בשבועות האחרונים, יעלה בהרכב לצד ז'איר אמאדור ובחוד ימשיך איתי שכטר לצד עומר אצילי ויונתן כהן. דור פרץ, שכאמור שב לכשירות, יתמודד על מקום בהרכב עם דור מיכה ואבי ריקן, שנראה כי רק אחד מהם ישתף פעולה בקישור עם דן גלזר.


הרכב משוער:
דניאל טננבאום, אנריק סבוריט, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנדרה ג'ראלדש, דן גלזר, אייל גולסה (דור פרץ), דור מיכה (דור פרץ), עומר אצילי, יונתן כהן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי