שחקני מכבי ת"א: "אחרי אום אל פחם חשבנו שחוזז נמחק. אבל הוא פרח מחדש"

מתן חוזז, אייל גולסה
מתן חוזז, אייל גולסה | דני מרון

חבריו הופתעו כשפתח בהרכב על חשבון יונתן כהן: "איביץ' פגע בול, הוא הגיע כל כך רעב במשחק הזה". הקשר הודה: "עברתי תקופה לא קלה שמח שלא ויתרתי ונלחמתי על מקומי". גלזר זכה לשבחים. הערכות: גולסה יישאר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

המחזור הראשון של העונה המתחדשת החל ונראה כי לא מעט קבוצות מתחילות להעריך את השחקנים הצעירים שלהם ולתת להם במה. בהפועל תל אביב מדברים על "התינוקות של קלינגר", בהפועל באר שבע מגלים את תומר יוספי הצעיר וקבוצות רבות מתכוונות לשתף שחקנים צעירים שיעזרו להם להתאים את עצמן למציאות החדשה שכופה עידן הקורונה על הכדורגל. במכבי תל אביב, שעשתה צעד חשוב בדרך לאליפות אחרי הניצחון 0:2 על הפועל חיפה,  שיבחו אתמול (שבת) את מתן חוזז ודן גלזר.

השחקנים לא חשבו שחוזז יפתח בהרכב, אבל אתמול הוא תפס את מקומו של כוכב הקבוצה יונתן כהן, כבש שער בכדור חופשי והיה מעורב בשער השני. "מתן היה בכל מקום במגרש. פשוט נהדר", אמרו במועדון על השחקן הצעיר. "מדהים שאיביץ' בחר לפתוח איתו. הוא פגע בול, חוזז הגיע כל כך רעב למשחק הזה. כשרואים אותו ואת גלזר, מבינים שאלה שחקני העתיד שלנו". אחד השחקנים הוסיף: "אחרי אום אל פחם, היה נראה שחוזז נמחק. הוא פרח מחדש. אולי עידן הקורונה באמת יצליח להצמיח צעירים טובים לכדורגל הישראלי". בקבוצה היו מרוצים גם מדניאל טננבאום, שהפגין יכולת טובה בשער.

במהלך התקופה שעד תום העונה מתכוונים במכבי תל אביב להיפגש עם אייל גולסה. ישנה שביעות רצון מהקשר שאיביץ' רוצה שיישאר, אבל במועדון יצטרכו להגיע קודם כל להבנות כספיות עם השחקן, שמאז חודש ינואר הפך לשחקן חופשי. גולסה מעדיף להישאר בישראל וההערכה היא שיישאר בשורות האלופה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. "חוזז וגלזר הם העתיד" (דני מרון)

מתן חוזז הנרגש אמר: "עברתי תקופה לא קלה, הרבה עליות וירידות, שמח שלא ויתרתי ונלחמתי על מקומי. המשפחה שלי עטפה אותי בכל רגע. זה מגיע לי. כולם במכבי שחקנים טובים, זאת הקבוצה הכי טובה בארץ. אני שמח שיש תחרות ועושה את המיטב. קשה לעצור אותנו, המשחק מול מכבי חיפה חשוב, אבל הכול חשוב בפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי