הפועל ת"א הציעה ללקס וכהן: שכר מינימום והמשך המו"מ

ניר לקס, לאונרדו אווסו
ניר לקס, לאונרדו אווסו | דני מרון

אחרי שנערכה פגישה נוספת, מתברר שבמועדון מנסים למשוך זמן. השניים הסכימו לקיצוץ של 50% ברוטו משכרם. מישאלוף מנסה לגשר, בקבוצה יתנו הזדמנות עד שעות הלילה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגישה היום (שני) בשעות הצהריים הצעת פשרה לשני שחקניה, ניר לקס ועידן כהן, לפיה ישולם להם שכר מינימום עד תום העונה הנוכחית כשבמהלך תקופה זו המועדון ינהל עמם משא ומתן לגבי שכרם הסופי. לקס וכהן הודיעו כי מבחינתם, כדי להמשיך בהפועל תל אביב, הם דורשים להשוות את תנאיהם לאלו של שאר השחקנים שמסיימים חוזה, כלומר 50% קיצוץ משכר הברוטו. במועדון הבהירו לשניים כי ההצעה היא סופית.

בשלב זה, מנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף נכנס לתמונה ובשעות האחרונות הוא מנסה להשיג מתווה אחר, שיוביל לפשרה בין הצדדים. כזכור, החוזים של השניים אינם תקפים כיוון שהסתיימו אתמול, אך בהפועל תל אביב ציינו כי אם עד שעות הלילה תושג פשרה, הם יוכלו לחתום ולשחק בקבוצה. כך או כך, לאדומים מצפה מחר משחק מול בית"ר ירושלים ובכל מקרה השניים לא היו מתוכננים להיות בסגל.

מוקדם יותר פרסמנו כי הפועל תל אביב קיימה אתמול שיחות עם לקס וכהן במטרה לנסות ולהגיע להבנות. אחרי השיחות עם הבעלים, מי שעבר לנהל את הנושא הוא משה סיני, ולספורט1 נודע כי בניגוד לעבר, הפעם הוצע להם מתווה שונה בו יקבלו שכר תמורת הישארותם.

עוד לפני שהתברר מהו המתווה, במועדון הבהירו כי "שני השחקנים קיבלו הצעות, אף אחד לא רוצה שישחקו בחינם. הם רוצים להמשיך ולהתאמן איתנו וזה בסדר".


עידן כהן (אריאל שלום)

בהפועל תל אביב הדגישו כי למרות שלא חתמו על חוזה חדש, שני השחקנים יוכלו לחתום גם היום בקבוצה, כך שהמועדון יוכל לבטח אותם אם יגיעו לסיכום. עוד נודע, כי המועדון מנסה לקדם את הישארותו של איאד אבו עביד. שיחות ראשוניות נערכו עם נציגו במטרה לממש את האופציה. משה סיני וניר קלינגר מרוצים מיכולתו ורוצים שיישאר.

בנושא אחר, המאמן ניר קלינגר יכול לרשום "וי" גדול על אחת המטרות שסימן השנה – שדרוג שחקנים צעירים. קלינגר זכה למחמאות על שילוב שחקני הבית כבר בניצחון בסמי עופר על מכבי חיפה וכך גם מאמן הנוער אורי אוזן, שלו חלק מהותי בשילוב הצעירים בקבוצה הבוגרת. "אם כל שנה נרוויח שני שחקנים, עשינו את שלנו", אמרו במועדון. "הכדורגל הולך למקום אחר ואנחנו לגמרי שם". שי אייזן, דורון ליידנר ועמית מאיר ימשיכו לקבל קרדיט רחב מקלינגר גם במשחקים הבאים.


ליידנר זוכה לשבחים בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי