דרמה בחדרה: קלר עזב את האימון ועבר בדיקת קורונה

רון קלר
רון קלר | שלומי אזברגה

יומיים לפני המפגש נגד נס ציונה במסגרת הפלייאוף התחתון, עוזר המאמן של שרון מימר עזב את המתחם במפתיע לאחר שתלמידה בבית הספר בו הוא מלמד נמצאה חיובית לנגיף

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

יומיים לפני משחקה הראשון של הפועל חדרה בעידן הקורונה, אז היא תארח את סקציה נס ציונה במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון, נרשמה הבוקר (שני) דרמה באימון הקבוצה. עוזר המאמן רון קלר הגיע למתחם, אולם עזב במהלך האימון בעקבות חשש שנדבק בקורונה.

מתברר כי בית הספר הרב תחומי בעיר, בו מלמד קלר, נסגר הבוקר על ידי העירייה ומשרדי החינוך והבריאות לאחר שתלמידת כיתה ז' אובחנה חיובית לקורונה. הנהלת בית הספר החליטה להפסיק מיידית את הלימודים ושלחה את התלמידים וההורים לבידוד מיידי, עד אשר ייערכו בדיקות קורונה לכל אנשי בית הספר, כולל לעוזר המאמן של שרון מימר בהפועל חדרה.

בחדרה מספרים כי הם רגועים, מכיוון שלטענת קלר הוא לא היה במגע ישיר עם אותה תלמידה: "אנחנו פועלים ונפעל על פי נהלי הנהגת העיר ומשרד הבריאות ומקווים שרון יעבור בדיקה בקרוב ולאחריה יימצא שלילי ויוכל לשוב לפעילות", אמרו במועדון ואישרו כי מנהלת הליגות עודכנה בנושא.

מהמועדון נמסר בתגובה רשמית: "עוזר המאמן רון קלר לא נכנס לבידוד! קלר עובד בבית הספר הרב תחומי בחדרה בו נמצאה תלמידה חולת קורונה. הוא לא היה איתה בקשר ישיר. על פי הוראת ראש העיר, בית הספר נסגר בשלב זה. קלר יערוך היום בדיקת קורונה ונמשיך לפעול בהתאם לתוצאות הבדיקה ובהתאם להנחיות".


קלר ומימר. יגיעו יחד למשחק ביום רביעי? (אודי ציטיאט)

בכל הנוגע לצד המקצועי, במועדון הציבו לעצמם מטרה לסיים את העונה במקום השביעי (הראשון בפלייאוף התחתון), יעד שגם יוביל לתשלום מענקים לשחקנים. המגן יהב גורפינקל, שלא התאמן בימים האחרונים, ערך הבוקר אימון חלקי ונמצא בספק למפגש, כמו גם מוחמד אבו פאני שחלה לאחרונה. אם המגן לא יהיה כשיר להתמודדות, יעלה במקומו בהרכב חגי גולדנברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי