כפי שפורסם בספורט1: אופיר קריאף חתם לשלוש שנים

אופיר קריאף
אופיר קריאף | דוברות בית"ר ירושלים

אחרי שהשאירה את ניצן, גם הקשר ימשיך בבית"ר ירושלים: "זה לא סתם בית, אלא משפחה. אעשה הכל כדי להגיע עם הקבוצה להישגים". בניון: "לא הייתה לנו התלבטות, שמח שהוא נשאר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1, עכשיו זה רשמי: אופיר קריאף חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. אחרי משא ומתן ארוך, הקשר הגיע להבנות כבר לפני מספר ימים, אולם החתימה הרשמית התעכבה. כפי שפרסמנו, בית"ר הודיעה לשלום אדרי ואורי מגבו על מימוש האופציה והאריכה את החוזה של איתמר ניצן וכעת ממשיכה בניסיון להשאיר את השלד המרכזי שלה. בניגוד לישראלים, משה חוגג מנסה להיפטר מהזרים שלו. אנטואן קונטה ופרדי פלומיין מיועדים למכירה וכך גם ליוואי גרסיה.

קריאף הנרגש אמר לאחר החתימה: "אני נשאר כאן, בבית שלי, בבית וגן, המקום שבו גדלתי להיות שחקן כדורגל, וחוויתי את ההתאהבות בכדורגלאעשה הכל כדי לתת לבית"ר את הכל, לצעוד איתה להישגים ולהילחם על כל כדור. אני רוצה להודות לבעלים, משה חוגג, לאלי אוחנה, ליוסי, רוני וחיים שהם הרבה מעבר לצוות מקצועי עבורי, ואחרונים חביבים לאוהדים. אנחנו מתגעגעים אליהם במגרשים ומקווים שבקרוב מאוד נוכל לעלות אל כר הדשא ולראות אתכם ביציעים. עכשיו צריך להתרכז בפלייאוף העליון. תודה גדולה גם למשפחה שלי, שכבר מזמן צבועה בצהוב שחור. אני נשאר בבית".

המנהל המקצועי יוסי בניון אמר: "אופיר גילה במהלך השנה האחרונה מנהיגות יוצאת מן הכלל. מדובר בשחקן שמשקיע, עובד על המגרש וגם שחקן בית. לא היתה לנו התלבטות האם להציע לו חוזה ואני שמח על כך שהוא נשאר איתנו".


נשאר בבית. אופיר קריאף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי