אלישע לוי: "המשחק היה חשוב לכפ"ס, שמח שלא היינו תפאורה"

אלישע לוי
אלישע לוי | מאור אלקסלסי

אחרי ה-0:0 מול הקבוצה מהשרון, מאמן בני יהודה הסתכל על חצי הכוס המלאה והתייחס להרחקת זנטי: "זה בא על חשבון ההתקפה, בטוח שניראה יותר טוב". תורג'מן: "שחקנים לא עשו כלום חודשיים". מכלוף: "מאוד כיף לחזור"

(גודל טקסט)

החלודה בלטה היטב הן בבני יהודה והן בהפועל כפר סבא, שנפרדו הערב (שני) בתיקו 0:0 במשחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון. שתי הקבוצות היו לא חדות ומיעטו לייצר מצבים מסוכנים, מה שהוביל למשחק נטול שערים.

בתום ההתמודדות, מאמן מחזיקת הגביע אלישע לוי התייחס לקושי לחזור לפעילות אחרי שלושה חודשי פגרה: "כולנו ייחלנו ליום שנחזור לשחק כדורגל. קשה לחזור כי זו הפעם הראשונה שיש פגרה כזו, מאולצת, לכל כך הרבה זמן. זה לא דבר רגיל ולכן לקח הרבה זמן להניע, גם בהכנה. מצד אחד אתה רוצה לשמור על הבריאות של השחקנים ומצד שני כמה שיותר מהר לחזור וכבר ב-10 הימים הקרובים יש לנו עוד שני משחקים. זה חודש מאוד אינטנסיבי ולכן אנחנו רוצים למנוע פציעות עד כמה שאפשר. אנחנו רוצים לבוא במצב הכי אידיאלי לחצי גמר הגביע, מבחינה פיזית ומנטלית. הכי חשוב שחזרנו".

כיצד התרשם מהקבוצה שלו, ששיחקה 60 דקות עם שחקן פחות בעקבות ההרחקה של עמית זנטי: "אני חושב שדווקא מבחינה גופנית הפתיחה הייתה מאוד טובה, שיחקנו בקצב יחסית מאוד גבוה לעומת משחקי האימון. אבל צריך לזכור שחסרו לנו שני בלמים, שזה משמעותי אצלנו. וגם לשחק כל כך הרבה דקות בחיסרון מספרי בא על חשבון ההתקפה כי לא ייצרנו למעשה הזדמנויות. אני בטוח שב-11 מול 11, עם דן מורי ואליסון דוס סנטוס, הקבוצה תיראה הרבה יותר טוב ותוכל לייצר מצבים כפי שאני מצפה".

איך מנהלים את העומס כשיש גם ליגה וגם גביע: "אני שמח שלא היינו תפאורה היום, המשחק היה חשוב לכפר סבא אבל יכולנו לנצח אותו גם ב-10 שחקנים. לא יעזור כלום, אם לא נעשה רוטציה בחודש וחצי הקרובים כשיש לנו תשעה משחקים, כך אני מקווה, זה יהיה בלתי אפשרי".

אלישע לוי. בני יהודה עדיין חלודה (דני מרון)
אלישע לוי. בני יהודה עדיין חלודה (דני מרון)

בצד המפסיד, המאמן עמיר תורג'מן סיכם: "זה קשה מאוד, היו לנו רק שלושה שבועות להכין את הקבוצה ושחקנים לא עשו שום דבר במשך חודשיים. בראש קשה מאוד להיכנס חזרה לראש של המשחקים, האינטנסיביות והמתח. גם זה שאתה מגיע לאצטדיון ריק זה משפיע. בסוף אנחנו מקצוענים והשחקנים צריכים לעשות את העבודה שלהם, מי שבבית צריך ליהנות מכדורגל. היינו חלודום, לא יצירתיים בחלק הקדמי. היינו צריכים להוציא הרבה יותר, החלודה ניכרת וחבל. לא היינו מספיק חכמים, התוצאה די משקפת".

איך נמנעים מהסתבכות במאבקי הירידה: "מאמין שככל שהמשחקים יעברו נהיה הרבה יותר טובים וחדים. צריך להמשיך קדימה ולדעת שאמנם הפגרה עברה ואנחנו כבר ארבעה שבועות מתאמנים, אבל צריך להרים את הקצב עוד יותר. זה לא קל לשחקנים כי צריך להיזהר מפציעות, נעשה צעד צעד ומקווה שבסוף נעמוד במטרה שלנו".
.

תורג'מן.
תורג'מן. "שחקנים לא עשו כלום חודשיים" (דני מרון)

בלם כפר סבא, טל מכלוף, סיפר כיצד היה לחזור לכר הדשא אחרי תקופה ארוכה: "קודם כל מאוד כיף לחזור, גם בלי קהל. אי אפשר להתכחש לזה, זו לא אותה אווירה אבל היום קמתי בבוקר לתפילין וליום של משחק וזה מיוחד לכדורגלן. זה היה מאוד חסר לי אישית לפחות, מבחינת המשחק הלך פחות טוב אבל זה המצב".

התנגד לחידוש העונה: "זה לא מדויק, דיברתי על עניין הבידוד. העליתי תהייה וזה יצר שיח, אבל רציתי כמובן לחזור. בסופו של דבר זה הריגוש שלי ובשביל זה אני קם בבוקר".

מדיניות הבידוד שנכפתה על השחקנים: "ההכנה למשחק לא מושפעת מזה. בשוטף זה לא קל, זה לא פשוט אבל כנראה אלה דברים שהם טיפה מעלינו, כבר דנו בזה לפני שלושה-ארבע שבועות. עכשיו חזרנו לשחק, אז אי אפשר להתעסק בזה אלא בלהישאר בליגה, זה מה שחשוב לי".

כפר סבא צריכה להשתפר כדי להישאר בליגה: "יש לנו עוד המון לעשות בשביל זה. יש הרבה נקודות בקופה, אי אפשר לדעת. זה כמו ליגה חדשה בגלל הפגרה, אתה לא יודע למה לצפות. לא כבשנו היום מול 10 שחקנים במשך 60 דקות, מקווה שבמשחק הבא ניראה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי