"גם אם מכבי ת"א לא תופיע יותר העונה, חיפה לא תעבור אותה"

דור מיכה
דור מיכה | דני מרון

יובל נעים התייחס למירוץ האליפות ב-103FM: "לפני טקטיקה, הבסיס הוא תשוקה". על הפועל ת"א: "מה שקלינגר עשה שם, זה השיא. בגדול, זו קבוצה חלשה". על ב"ש: "פייבוריטית לזכות בגביע, זו הזדמנות שלא תחזור"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יובל נעים, מאמן הפועל אדומים אשדוד מליגה א', התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם למאבק האליפות: "גם אם מכבי תל אביב לא תופיע לליגה עד סוף העונה, מכבי חיפה לא תצליח לעבור אותה כמו שהיא נראית. כל הזמן היו אומרים עליי 'מוטיבטור', כאילו שלהביא מוטיבציה לשחקנים זה דבר קל. כל קבוצת כדורגל, הבסיס שלה צריך להיות קודם כל להט ותשוקה, לפני הטקטיקה והשחקנים והכל. ברגע שזה לא הבסיס, אז יש בעיה. למכבי חיפה לא היה את זה נגד הפועל תל אביב".

על הפועל תל אביב: "אני חושב שהפועל תל אביב בפורמה טובה והם עושים שם דברים יפים עם הצעירים. אני לא מסתכל על התוצאה, מבחינת המשחק הם היו שווים שלושה-ארבעה שערים. קורה שם משהו טוב מאז שקלינגר הגיע. שבעה ניצחונות מעשרה משחקים בפלייאוף? לא, אני לא רואה את זה קורה. אם אתה שואל אותי, בגדול, הפועל תל אביב זו קבוצה חלשה. מה שקלינגר עשה איתם השנה, זה השיא שהם יכולים להגיע אליו. אם קלינגר לא היה מגיע, מבחינתי הם היו מועמדים לירידה. הם עשו שם את הבלתי יאומן. גם למשה סיני מגיע קרדיט. עשו נכון האחים ניסנוב כששמו בינם לבין קלינגר את משה עם כל הידע והרצון שלו. אם הפועל רוצה לעשות קבוצה רצינית, היא צריכה להחליף הרבה מאוד שחקנים".

על הפועל באר שבע: "זו קבוצה טובה עם חומר שחקנים טוב. אחרי כל הטלטלה שהיא עברה עם אלונה, יש לה הזדמנות טובה מאוד להוציא משהו מהעונה הזו וזה גביע המדינה. מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים לא שם. אני חושב שהפועל באר שבע הרבה יותר טובה מהפועל תל אביב, יש לה חומר שחקנים הרבה יותר טוב. באר שבע פייבוריטית ברורה לזכות, אבל בגביע אין פייבוריטיות. לבאר שבע יש הזדמנות מצוינת. היא שיחקה טוב בטדי ואני חושב שיוסי מצא את האיזון בקבוצה. הגביע זו הזדמנות שלדעתי לא תחזור בשנים הקרובות".

על מינוי אייל לחמן והמצב בתחתית: "הסיכויים שם קלושים. ההבאה של לחמן אני אגיד לך בדיוק מה קרה, אשר אלון ראה את הקבוצה במשחק האימון מול קטמון והיא הייתה נראית רע מאוד. המהלך הזה הוא בקטע של אין מה להפסיד. אני לא מאמין שרעננה יכולה להישאר, לדעתי היא כבר ירדה. אשר עשה את כל הטעויות האפשרויות והוא הודה בזה. נס ציונה לא בטוח ירדה. אמרתי בהתחלה שהיא תרד, אבל נכון לעכשיו מצבה לא רע. היא נקודה הפרש מקריית שמונה והכל יכול להיות. אני בטוח שרעננה ירדה. שש נקודות והפרש שערים זה בעצם שבע".

על אדומים אשדוד: "אנחנו מתארגנים לקראת שנה חדשה ורוצים לעשות קבוצה טובה שהפעם אני אהיה זה שאבנה אותה. אין לי אף פעם תירוצים, אנחנו נעשה את המקסימום. אני מבטיח שנעשה מה שעשיתי בהפועל רמת גן ומה שעשיתי בהפועל אשקלון, שלקחנו את הקבוצה מליגה א' עד לליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי