מכבי ת"א לאוהדים: "אל תגיעו". המשטרה הזהירה: "יחולקו דו"חות"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

ארגון האוהדים של הצהובים הודיע "ניפגש בשעה 20:00 בשער 11", במועדון, במשטרה ובעירייה עוקבים בדריכות. התלבטות בין מיכה לריקן, חוזז צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מבינים שניצחון הערב יסלול את דרכה של הקבוצה לאליפות שנייה רציפות. ארגון האוהדים של הצהובים, ה-'פנאטיקס', פרסם הודעה הבוקר בה קרה לחבריו להגיע לבלומפילד הערב: "בשעה 20:00 נפגש בשער 11 לעודד ולדחוף את הקבוצה! במקום תיהיה מכירת מרצנדייז".

מנגד, משטרת ישראל הזהירה את האוהדים: "לאור הפרסומים חסרי האחריות של אוהדי מכבי ת"א, משטרת ישראל מבהירה – כל התקהלות תחת כיפת השמיים מחייבת אישור של המשטרה והעירייה, ע"פ התקנות לשעת חירום, חובה לשמור על מרחק ולעטות מסכות – אסורה ההתקהלות מעל 50 אנשים. אם ההנחיות יופרו, המשטרה ביחד עם העירייה יחלקו דוחות, יפרקו את המקרנים ויפזרו את האזרחים לביתם"

גם במועדון הצהוב ביקשו מהאוהדים להימנע מהגעה לאצטדיון: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודה לאוהדים על התמיכה העצומה והמרגשת גם בימים מורכבים אלה בהם לא ניתן ללוות ולעודד את השחקנים מהיציעים. המועדון פועל רבות יחד עם מנהלת הליגות על מנת לאפשר את החזרה שלכם ליציעים בבטחה תוך שמירה על בריאותכם ובריאות השחקנים. כל התקהלות של אוהדים מחוץ לאצטדיון בניגוד להוראות משרד הבריאות תקשה על תהליך חזרת האוהדים למגרשים ותסכן את בריאותכם. אנו קוראים לכל האוהדים להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון לפני, במהלך ולאחר המשחק. כמו כן, אנו קוראים לכל האוהדים לשמור על הנחיות משרד הבריאות. כולנו מחכים ליום בו נוכל להיפגש ביציעים וליהנות יחד מהמשחק אותו כולנו אוהבים"

בצד המקצועי, לקראת המשחק, לולדימיר איביץ' יש כרגיל מספר התלבטויות בהרכב. איתן טיבי ימשיך להיעדר בשל מות אביו ושרן ייני צפוי לתפוס את מקומו שוב בהרכב הפותח. מתן חוזז, שהצטיין במשחק האחרון, עשוי להמשיך בהרכב. התלבטות נוספת של המאמן היא לגבי דור מיכה, שמתחרה עם אבי ריקן על מקום אחד בקישור. במכבי תל אביב יש המון ציפיות מחוזז, שאחרי המשחק מול אום אל פחם שחקנים בקבוצה חשבו שלא יקבל עוד הזדמנות. ע"פ ההערכות, איתי שכטר יפתח לצדו ויונתן כהן יתחיל על הספסל.

על חוזז אמר איביץ' אמש: "מתן לא הפתיע אותי, אני עושה מה שבעיני נראה הגיוני. אם אני רואה שמישהו נלחם באימונים ועובד קשה, גם אם לפני המשחק הזה הוא לא היה בעמדה לפתוח זה יכול להשתנות – מי שהיה שלישי או רביעי ברוטציה אולי הוא עכשיו הראשון". דן גלזר אמר: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, לא סתם הטבלה הייתה כל כך צמודה. יהיה משחק קשה מול יריבה איכותית שהבקיעה הכי הרבה בליגה, אני בטוח שנגיע מוכנים לכל אפשרות. אני שמח שדור פרץ חזר, הוא כוח אדיר לקישור ולקבוצה". 



מיכה. נלחם עם ריקן על מקום בהרכב (אריאל שלום)


הרכב משוער
: מכבי תל אביב: דניאל טננבאום; אנדרה ז'ראלדש, שרן ייני, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט; דור מיכה (אבי ריקן), דן גלזר, אייל גולסה; עומר אצילי, איתי שכטר, מתן חוזז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי