בעקבות החגיגות עם הקהל: מכבי תל אביב נקנסה ב-20,000 ש"ח

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

מנהלת הליגות שלחה לאלופה מכתב, בו הודיעה כי תקזז את הסכום מהתשלום הבא שמגיע לצהובים. המנכ"ל ארז כלפון: "מקווה שהמסר יעבור לכל הגורמים המעורבים". הכסף יועבר למוסד המטפל בנפגעי קורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שמאות אוהדי מכבי תל אביב הגיעו לבלומפילד בסיום הניצחון 0:2 על מכבי חיפה וחגגו במשך דקות ארוכות עם השחקנים, מנהלת הליגות בכדורגל שיגרה הבוקר (חמישי) מכתב לאלופה בו הודיעה כי היא תקזז 20,000 ש"ח מהתשלום הבא שמגיע לקבוצה.

במכתב שנשלח למכבי תל אביב נכתב: "אני פונה אליך בקשר לאירוע במסגרתו שחקני מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ראו לנכון לחגוג עם אוהדי הקבוצה אשר התקהל באופן המסכן את הציבור ומנוגד להחניות משרד הבריאות מחוץ לאצטדיון. הדבר אירע חרף דרישתנו המפורשת, אותה שבנו והדגשנו לפני המשחק, להימנע מחגיגות שחקנים עם אוהדים במהלך תקופה רגישה זו.

"כידוע לכם – מזה מספר חודשים צוות המנהלת עושה לילות כימים בנסיון להשיב את הענף לפעילות, להחזיר את המשחקים ובמידת הניתן לאפשר בהמשך את חזרת הקהל. אירועים כדוגמת זה פוגעים באופן חמור במאמצי המנהלת, ומזיקים לכדורגל הישראלי כולו, ובכלל זה באלפי המשפחות המתפרנסות מענף הכדורגל. מעל הכל – אירועים אלה פוגעים במאות אלפי אוהדי הכדורגל אשר מייחלים לאישור לחזרתם למגרשים.

"לאור האמור ונוכח חומרת הדברים והנזק הרב שנגרם, החלטתי לקזז סך של 20,000 ש"ח מהתשלום הבא המגיע לכם מהמנהלת: סכום זה יועבר על ידי המנהלת כתרומה למוסד רפואי המטפל בנפגעי קורונה. אני מקווה שהמסר יעבור לכל הגורמים המעורבים ובכך יבואו לידי סיום אירועים מעין אלו באופן שיאפשר את סיום העונה תוך שמירה מיטבית על בריאות השחקנים, הצוות והקהל". 


 חגיגות בשווי 20,000 ש"ח. אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי