קלינגר לקראת ב"ש: "ערים לעומס הגופני ונפעל בהתאם"

ניר קלינגר, עומרי אלטמן, מאור בוזגלו
ניר קלינגר, עומרי אלטמן, מאור בוזגלו | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב התייחס למשחק בשבת בבירת הנגב (20:45 בספורט1), גם מאור בוזגלו דיבר: "הצוות מחלק את הכוחות בין כולם". וגם: רז שלמה האריך חוזה, גם עומר בוקסנבוים חתם וימשיך לנהל את מחלקת הנוער

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים אחרי שהפועל תל אביב הביסה את בית"ר ירושלים וכשהיא עם מאזן מושלם בפלייאוף העליון אחרי שהכניעה גם את מכבי חיפה בסמי עופר בשבת האחרונה, המשיכו היום האדומים בהכנות לקראת המשחק הבא שלהם, בשבת ב"טוטו טרנר " נגד הפועל באר שבע (20:45, ישיר בספורט1).

לקראת המשחק אמר המאמן ניר קלינגר: "המסר שלנו לשחקנים הוא שמצד אחד אנחנו מאוד גאים בהם, אך מנגד לא עשינו עדיין כלום והדרך עוד ארוכה עד לתום העונה. אם לא נהיה מרוכזים ונשחרר את האחיזה שלנו בשחקנים, זה עלול להיות מסוכן. אנו ערים לעומס הגופני שיש על חלקם – ונפעל בהתאם למה שטוב לקבוצה".

הקשר מאור בוזגלו, שבישל בשני המשחקים שנערכו עד כה, הוסיף: "הקצב של המשחקים מטורף, אבל הצוות המקצועי מכין אותנו בצורה אופטימלית ומחלק את הכוחות בין כולם. צריך להיות חכמים בתקופה הזו, יש עוד הרבה משחקים לפנינו וכולנו יודעים שנצטרך להיות במיטבנו בכדי שנוכל לעמוד במטרות שהצבנו".


בוזגלו ואלטמן (דני מרון)

במקביל, הפועל תל אביב ממשיכה לבנות לעונה הבאה. אחרי שאתמול (רביעי) האריכו את חוזהו של הקשר הצעיר, עמית מאיר לחמש שנים, ובחודש שעבר האריכו את החוזים של שביט מזל והמגן המבטיח, דורון לייטנר, הבוקר האדומים הודיעו שבלם נבחרת ישראל, ובוגר מחלקת הנוער של הקבוצה, רז שלמה, האריך את חוזהו במועדון לארבע שנים נוספות.

שלמה ערך העונה 28 הופעות והיה שותף לריצה המדהימה של הפועל תל אביב מאז מינויו של ניר קלינגר, כשהוא מוביל את ליגת הבורסה לניירות ערך בדקות משחק (2743 עד כה). לאחר החתימה הבלם הצעיר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח להמשיך במועדון בו גדלתי, שאני מחובר אליו מאוד. אני מודה לצוות המקצועי וההנהלה על האמון בי ומקווה להחזיר להם בהמשך. יאללה הפועל"

נציג הבעלים, משה סיני אמר: "רז הוא אחד הבלמים המבטיחים בישראל ואנחנו שמחים שהוא נשאר איתנו. על אף שיש לו הופעות רבות בבוגרים, אסור לנו לשכוח שמדובר בשחקן צעיר שכל הקריירה עוד לפניו. אנחנו מאמינים בו מאוד וניתן לו את כל הכלים להתפתח בהמשך הדרך".

 

בנוסף לשלמה, מספר שעות לאחר מכן גם עומר בוקסנבוים, המנהל המקצועי של מחלקות הנוער, האריך את חוזהו. בוקסנבוים מונה לתפקיד בקיץ 2017 וכעת חתם לארבע שנים נוספות. לאחר החתימה הוא סיפר: "אני שמח להוביל את מחלקת הנוער של המועדון לארבע שנים נוספות. בשלוש השנים האחרונות התחלנו בתהליך שמטרתו הייתה להחזיר את מחלקת הנוער המפוארת של הפועל למקומה הטבעי. 

"זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מהמועדון המפואר הזה. עוד הרבה עבודה לפנינו, נמשיך לפתח את ילדי המחלקה כאנשים טובים יותר וכשחקנים מקצוענים, בכדי שיגיעו מוכנים לשרת את הקבוצה הבוגרת", סיכם מי שבעברו ככדורגלן גדל בהפועל רמת גן ושיחק בין השאר במכבי חיפה, הפועל פתח תקווה, מכבי הרצליה, מכבי פתח תקווה וסגר מעגל כשפרד במדי האורדונים.


בוקסנבוים. גם המנהל המקצועי ממשיך (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי