מיקי סירושטיין: "אנחנו יכולים לנצח את מכבי חיפה בדרבי"

מתן חוזז, מיקי סירושטיין
מתן חוזז, מיקי סירושטיין | דני מרון

רגע אחרי שחוזהו הוארך בשנה ולקראת הדרבי ביום ראשון (20:40 בספורט4), בלם הפועל חיפה סיפר בתכנית הספורט של 103FM: "מעדיף לשחק עם קהל. פספסנו נגד הפועל ב"ש, היינו צריכים לתת עוד גול"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הבוקר (חמישי) פרסמנו בספורט1 שהפועל חיפה הודיעה לבלם מיקי סירושטיין על מימוש האופציה בחוזהו, כך שהוא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. זמן קצר לאחר מכן התראיין הבלם בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על המשחק אמש נגד הפועל באר שבע ודיבר לקראת הדרבי החיפאי ביום ראשון (החל מ-20:40, ישיר בספורט4).

"אנחנו מאוכזבים קצת, כי היינו צריכים לנצח אתמול ופספסנו קצת. היינו צריכים לתת עוד גול, אבל מה נעשה?", אמר תחילה הבלם על ה-1:1 אתמול נגד החבורה של יוסי אבוקסיס, תוצאה שבעקבותיה הפועל חיפה עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון אותו פתחה עם הפסד בבלומפילד למכבי תל אביב.

אם הם השלימו עם המקום השישי: "אני לא חושב ככה. לא הגענו סתם לפלייאוף העליון ועשינו את כל המאמץ בשביל זה. זו גם הסיבה שהתאכזבנו אתמול, כי הגיע לנו לנצח – ואם היינו מנצחים היינו יוצאים מהמשחק עם ביטחון למשחקים הבאים".


סירושטיין. ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה (מאור אלקסלסי)


הדרבי נגד מכבי חיפה במחזור הבא
: "לשחק בלי קהל זה לא פשוט וזה נכון שלמכבי חיפה יש קהל גדול יותר, ועדיין אני מעדיף לשחק עם קהל. אנחנו יכולים לנצח אותם כמו שאנחנו יכולים לנצח כל משחק. כל משחק הוא שונה וגם אם מכבי חיפה הפסידה במשחק שעבר, היא יכולה להגיע אחרת למשחק הבא".

היתרון של הפועל חיפה בדרבי: "המשחק הקבוצתי שלנו נגד ב"ש היה מעולה, האמצע עבד קשה כל הקבוצה שיחקה ביחד – זה יתרון גדול. ממה אני חושש? יש לה שחקנים טובים ואני מכבד את כולם, עלינו להיות זהירים. זה יהיה משחק חשוב וכיפי ואנחנו מאוד רוצים לנצח אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי