פרסום ראשון: גרוטו הזהיר את המנהלת מפני עצירת הליגה

איתמר גרוטו
איתמר גרוטו | אבשלום ששוני

שיחה קשה בין המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לכלפון: לטענת גרוטו, חגיגות השחקנים והאוהדים בסיום המשחק מגבירות הסיכויים להידבקות. מקורב לשני הצדדים: "זה כרטיס צהוב"

(גודל טקסט)

שיחה קשה נערכה הבוקר (שישי), בין המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו לבין יושב ראש מנהלת הליגות, ארז כלפון. במהלך השיחה עלו טענות קשות של פרופ' גרוטו כלפי התנהלות השחקנים והאהודים בליגת העל. "במצב הנוכחי", אמר גרוטו לכלפון: "ההתנהגות לא מסכנת רק את החזרה למגרשים, אלא גם השחקנים עצמם ואת המשך הליגה בכלל".

גרוטו הסביר לכלפון כי התנהלות השחקנים לאחר המשחקים, תוך שהוא מכוון לשחקני מכבי תל אביב, אינה תקינה. על פי המלצות משרד הבריאות, יש להימנע מחשיפה לרוק. במהלך חגיגות השחקנים, הוא ציין, חלק צעקו ובכך הגבירו את החשיפה לאנשים אחרים הנמצאים באצטדיון.

"השחקנים 'פולטים רוק' והדבר מסכם את האנשים שסביבם. אם הדבר לא ישתנה, לא יהיה מנוס מלעצור את המשחקים", אמר. כאמור, גרוטו איים האחרון כי אם הדבר לא ייפסק, לא תימנע האפשרות של עצירת הליגה. מקורב לשני הצדדים אמר: "זה כרטיס צהוב לכדורגל הישראלי. המנהלת תצטרך לגנות את ההתנהלות הזאת. במצב הנוכחי, של התקהלות אסורה ושחקנים שחוגגים בצורה הזו בסיום המשחקים, רק הכדורגל הישראלי יפסיד".

שיחה קשה בין ארז כלפון לאיתמר גרוטו (דני מרון)

מאוחר יותר, ארז כלפון אישר את הפרטים: "אני פונה ומבקש מהאוהדים, אנא שמרו על בריאותכם והמנעו מהתגודדות מיותרת שמסכנת את בריאותכם ובריאות משפחתכם. אנא דעו, כי בתרחיש של הדבקות כתוצאה מהתגודדות מחוץ לאצטדיונים, עתיד הכדורגל שאתם כל כך אוהבים עשוי להיות בסכנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי