רפואה: "שינינו את השיטה", בן שמעון: "שום דבר לא עבד"

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל קריית שמונה חגג את ה-0:3 על אשדוד: "עבדנו קשה בפגרה ורואים את זה, הכי חשוב שנישאר בליגה". ריאן הקדיש את השער לסבו שהלך לעולמו: "מקווה שעשיתי אותו מאושר"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי במאמציה להישאר בליגה. אחרי שנכנעה למכבי נתניה במחזור פתיחת הפלייאוף התחתון, החבורה של קובי רפואה הביסה 0:3 את מועדון ספורט אשדוד והצליחה לפתוח לפחות זמנית פער של תשע נקודות מסקציה נס ציונה, אולי בדרך להישארות כשנותרו חמישה מחזורים לתום העונה.

המאמן המנצח, קובי רפואה, החמיא לשחקניו על ההופעה המצוינת: ""אחרי שלא נראינו טוב במשחק שעבר גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת מחויבות, מבחינתי הגישה היא הדבר הכי חשוב במצב שלנו היום ואני מאוד שמח".


מה עשה את ההבדל:
"מול מכבי נתניה לא הופענו והיום היינו מחויבים. נכון שהייתה עייפות במחצית השנייה, אבל החלפנו את שיטת המשחק ונראינו טוב עם ארבעה שחקני הגנה. התאמנו חזק בפגרה ורואים את זה. נכון שלא כיף לשחק בלי קהל, אבל הדבר הכי חשוב הוא שנישאר בליגה".

איסמעיל ריאן, שכבש הערב, הוסיף בדמעות: "לפני כשבוע איבדתי את סבא שלי והבטחתי שאעשה אותו מאושר, אז אני מקדיש לו את הניצחון ומקווה שהצלחתי לעשות אותו מאושר".

המאמן המפסיד, רן בן שמעון שלא הצליח לעשות את השינויים כדי שקבוצתו גם הפעם תיחלץ מ-2:0 ותהפוך ל-2:3 כפי שעשתה באמצע השבוע נגד הפועל רעננה, סיכם: "לא נכנסנו למשחק טוב והגיע ליריבה לנצח. שום דבר לא עבד לנו, לא הגבנו טוב לאירועים. אנחנו כל הזמן הולכים אחורה במקום לייצר המשכיות וזה משהו שנצטרך לטפל בו, לדעת לבוא צנועים ולהצליח. נפלנו היום, אבל המטרות שלנו לא התשנו ואנחנו רוצים להגיע למשחק הבא מול נס ציונה הרבה יותר מוכנים".


בן שמעון. "המטרות לא השתנו" (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי