דיווח: בשיקטאש התעניינה אך ויתרה על אריק ינקו

אריק ינקו
אריק ינקו | מאור אלקסלסי

בטורקיה דווח כי הקבוצה רצתה להתחזק בין הקורות אך השוער של האדומים, שזכתה לעדנה מחודשת עם קלינגר, לא הרשים אותה. הפועל ת"א תעמוד לדין בשל חגיגת השחקנים עם אוהדיה לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

החל מאמצע העונה קיבל אריק ינקו את ההזדמנות לה חיכה ופתח בהרכב של ניר קלינגר בחמישה משחקים ברציפות. הוא שמר שלוש פעמים על שער נקי. השוער של הפועל תל אביב הצטיין במשחק העליה לפלייאוף העליון כשסיפק מספר הצלות נפלאות נגד הפועל חדרה ופתח בהרכב גם בשני משחקים בפלייאוף העליון. כעת הבוקר (שני) דווח בטורקיה כי השוער היה על הכוונת של בשיקטאש.

באתר "sabah" נכתב כי העמדה הראשונה בה רצו בקבוצה (מדורגת חמישית) להתחזק היא עמדת השוער, ושוער הפועל תל אביב היה על הפרק אך נמצא לבסוף כלא מספיק טוב, או לפחות לא במידה ניכרת בהשוואה לשני השוערים שכבר בקבוצה: ארסין אסטנגולו ואוטקו יוברקורן הצעירים (בני 19 ו-22 בהתאמה) שרואים בהם פוטנציאל.

ינקו בן ה-28 סופסל על ידי קובי רפואה בעונה שעברה מאז מחזור הפתיחה נגד הפועל חדרה ולא שב לשחק. אולם, כרגע נראה שהוא השוער הבכיר של האדומים על חשבון יואב ג'ראפי. השוער ששב לקבוצה בה גדל עוד כשהייתה בליגה הלאומית, מחזיק בחוזה עד 2023.

אריק ינקו. בשיקטאש התעניינה אך ויתרה (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את המועדון לדין בשל החגיגות של השחקנים עם האוהדים לאחר המשחק (כשגדר מפרידה בין הצדדים) במה שמהווה עבירה בוטה על הנחיות משרד הבריאות. מעבר לכך, נגד האדומים נטען כי נכחו במגרש יותר אנשים מהכמות המותרת בתקופת הקורונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי