עומרי גלזר: "מקווה לחזור למכבי חיפה מהדלת הקדמית"

עומרי גלזר
עומרי גלזר | צילום: דני מרון

שוער נס ציונה דיבר על ה-0:1 נגד נתניה ברדיו 103FM: "אחרי איבוד הנקודות מול חדרה, היה לנו מאוד חשוב לנצח". על התחרות מאוד ג'וש כהן בעונה הבאה: "הוא נתן עונה מצוינת, אבל כרגע כל אחד מתעסק במטרות שלו"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה פתחה את הפלייאוף התחתון בצורה נפלאה ואחרי התיקו מול חדרה במחזור הפתיחה, השיגה 0:1 דרמטי על מכבי נתניה וכעת רק הפרש שערים מפריד בינה לבין קריית שמונה שנמצאת מעל הקו האדום. השוער עמרי גלזר ששמר בפעם החמישית העונה על שער נקי, דיבר בתוכית הספורט של רדיו 103FM על המטרות ולא שכח את מכבי חיפה.

 

הניצחון על מכבי נתניה: "השגנו ניצחון חשוב, במחזור הקודם נגד הפועל חדרה איבדנו יתרון בדקה ה-94 והפסדנו שתי נקודות מאוד יקרות, בגלל זה המשחק האחרון היה מאוד קריטי להמשך, אני שמח שהשגנו את הניצחון".

אחרי שהיית בטופ, לאן אתה שואף ללכת: "יש עוד דרך ארוכה לפני, רק עדיין רק בן 24 ואני מרוצה מההחלטה שלי ללכת לנס ציונה, אני חושב שזה נתן עוד ניסיון ועוד הופעות שלא הייתי מקבל במכבי חיפה ואני מקווה לחזור בדרך הקדמית".


"ג'וש כהן עושה ללא ספק עונה מצוינת" (מאור אלקסלסי)

התחרות עם ג'וש כהן: "הוא ללא ספק עושה עונה מצוינת, עוד לא דיברתי עם מכבי חיפה והם עוד לא דיברו איתי כי כל אחד מתעסק במטרות שלו ובסוף העונה נראה מה התוכניות".

לשוער יותר קל לבלוט בקבוצות תחתית: כן, ברור שזה שונה. יש הרבה יותר התקפות נגדך והרבה יותר סיכוי להראות את עצמך. מצד שני ספגנו הרבה שערים. ההתחלה הייתה לא קלה, הגיעו אני חושב 17 שחקנים חדשים שלא שיחקו בליגת העל אף פעם. זה מצחיק כי עכשיו סוף העונה, אבל עכשיו שאנחנו מתחילים להתחבר".


"יותר קל לבלוט בקבוצת תחתית". עומרי גלזר (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי