בית"ר ירושלים: "מציעים להתאחדות לחפש מקורות מימון אחרים"

האוהדים שהסתננו לטדי
האוהדים שהסתננו לטדי | דני מרון

אחרי שההתאחדות העמידה את הצהובים-שחורים לדין, הקבוצה מהבירה הגיבה בתקיפות: "על הסדר מחוץ לטדי אחראית המשטרה". בהתאחדות הגיבו: "לא ענייני ולא ראוי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט לעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים, זאת לאחר ששני אוהדים פרצו אמש במהלך המשחק מול מכבי תל אביב לאצטדיון וחדרו ליציע המזרחי. הדיון ייערך מחר (רביעי ב-17:00).

בדו"ח של השופט הראשי ארז פפיר נכתב: "בדקה ה-61 הצליחו שני אוהדי בית"ר ירושלים לחדור לאצטדיון באזור היציע המזרחי. השניים השמיעו מספר קריאות עידוד ונתפסו במהרה על ידי צוות האבטחה. מנהל האירוע עדכן אותי כי השניים נעצרו על ידי משטרת ירושלים".

בית"ר ירושלים מסרה בתגובה: "מדובר בהחלטה שגויה מיסודה, החליט תובע ההתאחדות להעמיד אותנו לדין למרות שהעניין מצוי בטיפול של רשויות החוק. על הסדר מחוץ לאצטדיון אחראית משטרת ישראל ומוטב כי ההתאחדות תבין את מצב הקבוצות ותיתן כתף לתהליך בו כולנו נמצאים. אנו מציעים להתאחדות לחפש מקורות מימון אחרים לתקציב השוטף שלה".

עוד נודע, כי בית"ר ירושלים הגישה תלונה במשטרה על הסגת גבול ובגין השחתת הגלריה היוונית המוצגת בטדי ליד האצטדיון.

אגב, בהתאחדות לא אהבו את התגובה התקיפה של הירושלמים והוציאו הודעה רשמית בה נכתב: "מאבק אדיר התנהל במטרה להשיב את הכדורגל הישראלי לפעילות מתוך דאגה לנזק הכלכלי והספורטיבי העצום שעלול להיגרם לקבוצות הליגות המקצועניות. לפיכך, מצופה מהן לעשות כל שביכולתן כדי למנוע כניסת אוהדים סוררים לאצטדיונים. ההתאחדות לכדורגל תעשה כל שלאל ידה כדי למגר תופעות מעין אלה וכל מי ששמע הערב את דבריו של שר הבריאות מבין את גודל האיום על השבתה מחדש של הענף. אוהדי הכדורגל חייבים לכבד את הכללים החדשים ולפעול בהתאם, בתקווה שהמאמצים להחזרת הקהל למגרשים יישאו פרי".


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי