ארגון השחקנים בפנייה לאוהדים: "בואו לא נהרוס את מה שהשגנו"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | צילום מסך

לאחר ששר הבריאות יולי אדלשטיין הצהיר כי המשך עונת הכדורגל נמצאת בסכנה במידה שההתקהלויות יימשכו, הארגון הוציא הודעה: "הימנעו מכך. בואו נשמור ביחד על המשחק שאנחנו כל כך אוהבים"

(גודל טקסט)

אחרי ששר הבריאות יולי אדלשטיין הצהיר כי גמר גביע המדינה בכדורגל נמצא בסכנה במידה שיתקיימו התקהלויות אוהדים נוספות, ארגון השחקנים הוציא היום (שלישי) הודעה בה קרה לאוהדי הקבוצות לשמור על הנחיות משרד הבריאות.

"אנחנו קוראים לאוהדים לשמור על ההנחיות ולגלות אחריות כדי שמשחקי הליגה והגביע ימשיכו להתקיים. בבקשה הימנעו מהתקהלויות, שכן כולנו רוצים שמשחקי הליגה והגביע הנותרים אכן יתקיימו ולא יופסקו. בוא נשמור ביחד על המשחק שאנחנו כל כך אוהבים", נכתב בהודעה הרשמית של הארגון.

המנכ"ל ושחקן העבר, מושיקו מושיאלוף, אמר: "השחקנים עומדים בהתחייבויות ודואגים לשמור על ההנחיות. השגנו הרבה עד כה וחבל שזה ייהרס. אנחנו מבקשים מהאוהדים להצטרף אלינו בדאגה לקיום המשחקים. בואו לא נבזבז את מה שהשגנו ונדאג לסיים את העונה על המגרש".

ראש חטיבת הספורט, ניר אלון, הוסיף: "ברור לנו שהרצון להיות עם השחקנים ועם הקבוצה גדול וחזק, ועדיין, אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה – אנא כבדו את ההוראות. עשינו הכל להחזיר את הכדורגל, בואו לא נהרוס את מה שהשגנו. למען כולנו, למען הספורט". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי