עובר לקפריסין: סטפן ספירובסקי יחתום בלרנקה

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | אריאל שלום

כחודשיים אחרי שעזב את הפועל תל אביב, קשר נבחרת מקדוניה הצפונית סיכם רשמית את תנאיו בא.א.ק לשנתיים הבאות ויחתום לקראת העונה הבאה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

נחשף היעד הבא של סטפן ספירובסקי: קשר נבחרת מקדוניה הצפונית ואקס הפועל תל אביב, אותה עזב בעיצומה של מגפת הקורונה, סיכם רשמית את תנאיו בא.א.ק לרנקה ויחתום בקבוצה הקפריסאית לעונה הבאה.

ספירובסקי, שביקש להשתחרר מהפועל תל אביב מסיבות אישיות וכבר בחודש ינואר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון בשל כך, סיכם לשנתיים הבאות בקבוצה מהאי השכן והוא אמור להגיע לקראת העונה הבאה כדי לחתום על חוזה ולהשלים את הצטרפותו, אחרי שכבר עבר בדיקות רפואיות בהצלחה. 

למרות שהפועל תל אביב מסתדרת היטב גם בלעדיו בינתיים, להוציא את חצי גמר גביע המדינה אמש נגד מכבי פתח תקווה, ספירובסקי היה משחקניה הבולטים של הפועל תל אביב מאז מונה ניר קלינגר למאמן הקבוצה ובסך הכל כבש שישה שערים ב-24 הופעות, מספרים נאים לקשר מרכז מגרש. 

כזכור, בריאיון פרידה מהפועל תל אביב שקיים בארצו סיפר ספירובסקי כי בחר לעזוב בשל העובדה שאשתו ילדה במקביל לפרוץ הנגיף ברחבי העולם ושלאחר שיחה עם ניר קלינגר הם הגיעו להסכמה על סיום החוזה בהסכמה הדדית. לאחר העזיבה נטען כי הוא מחוזר בהונגריה, שם כבר שיחק, הגיע להפועל תל אביב מפרנצווארוש, אך הוא כעת סיכם רשמית את תנאיו בקפריסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי