ערוץ 13: שחקנים בכירים מליגת העל קיימו יחסי מין עם קטינות

ניידת משטרה
ניידת משטרה | דני מרון

על פי הדיווח שפורסם על ידי אלמוג בוקר במהדורה המרכזית, שני שחקנים מוכרים מקבוצה גדולה קיימו יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16. בשלב זה לא נפתחה חקירה בנושא

(גודל טקסט)
על פי דיווח של אלמוג בוקר ששודר הערב (רביעי) במהדורת החדשות של ערוץ 13, שחקנים בכירים מליגת העל היו מעורבים, לכאורה, בפרשיית מין חמורה. על פי המידע שהועבר לקבוצת כדורגל, שני שחקנים שלה, שחקנים בכירים ומוכרים, קיימו לכאורה יחסי מין עם שתי תלמידות תיכון, כשאלה היו מתחת לגיל שש עשרה.

מהמידע שהועבר לבית הספר, שתי התלמידות פגשו את השחקנים באירוע מסוים והחליפו טלפונים. לאחר מכן, לא ברור מתי בדיוק, השחקנים הזמינו מונית לשתי התלמידות ואלה הגיעו לביתו של אחד השחקנים – ושם הם קיימו יחסי מין.

בסיומו של אותו הלילה, השחקנים, כך על פי המידע שהועבר לגורמים הרלוונטים, הזמינו מונית לשתי התלמידות שהחזירה אותן לביתם. צריך לומר שבשלב הזה מדובר רק בטענות ראשוניות ועכשיו יצטרכו לבדוק מה באמת קרה שם באותו הלילה, זאת למרות שטרם הוגשה תלונה במשטרה.

גם במועדון הכדורגל וגם בבית הספר התייחסו במלוא הרצינות לתלונה שקיבלו וכבר החלו בבדיקה פנימית. להבנתנו התלונה הזאת הועברה גם למסלן – המרכז לסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. בבית הספר אישרו את הפרטים ואמרו שהנושא בבדיקה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי