מכבי חיפה ספגה קנס בגובה 3,000 ש"ח, ההתאחדות ביקשה לקיים מערך הסברה

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

בדומה לשאר הקבוצות, גם הירוקים יצאו בזול לאחר שחלק מאוהדיה פרצו לאצטדיון במהלך הדרבי כשהם ניצלו את כניסת האמבולנס. למועדון יהיה עונש 15 אלף ש"ח על תנאי למשך שנה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל התרגשו בשבועיים האחרונים עם חזרתה של ליגת העל אלא שאוהדי רוב הקבוצות הגדולות הציגו התנהגות לא מתאימה. מכבי חיפה, שאוהדיה ניצלו את כניסת האמבולנס ופרצו לאצטדיון במהלך הדרבי, ספגה קנס קל גם היא בגובה 3,000 ש"ח ועוד 15 אלף שקלים על תנאי למשך שנה.

גם הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים ספגו עונשים קלים על אירועים דומים. לאור ההתערבות המהירה של כוח האבטחה, חסו על המועדון הירוק, אך מעבר לכך ביקשו בהתאחדות לקיים מערך הסברה אל מול האוהדים כדי שאירועים כאלה לא יחזרו. "כולי תקווה כי המסר הזה יועבר לאוהדים וחשוב מכך – יחלחל לאוהדים, יובן ויהיה מיושם כנדרש".

התובע ציין כי די לו בצילומים שהוצגו בפניו ולעדות של נציג מכבי חיפה כדי להרשיע אותה בהתפרעות אוהדיה. עוד נטען: "לא יכול להיות שבתקופה ללא קהל נאלצה הקבוצה להכפיל את מספר גורמי השיטור וכוח האבטלה עקב מעשי אותם אוהדים".

אוהדי מכבי חיפה בימים רגילים (מאור אלקסלסי)


בהודעה צוין כי מדובר באירוע חמור בכל תקופה שהיא אך כיום במצב הנוכחי לאחר המאמצים הכבירים שנעשו להחזרת הכדורגל בצל הקורונה – כל אירוע כזה עלול להביא להליכה לאחור, להרגזתו של משרד הבריאות וגם להשלכות מרחיקות לכת כמו סיום הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי