בעקבות הפרת הבידוד של שועה: המנהלת קנסה את מכבי חיפה ב-30,000 ש"ח

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

היו"ר ארז כלפון הגיב בחומרה על עבירת המשמעת של החלוץ: "מקווה כי השחקן יטופל במלוא חומרת הדין. הזלזול המחפיר שהופגן בולט במיוחד על רקע תקופה בה אנו עדים לעליה משמעותית במספר חולי הקורונה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בעקבות הדלפת הסרטון של חלוץ מכבי חיפה ירדן שועה מפר את הבידוד במסיבת בריכה, תגובת המנהלת לא איחרה לבוא. בשעות הלילה (חמישי) היו"ר ארז כלפון שלח מכתב למכבי חיפה והודיע להם שבעקבות האירוע החמור, החליט לקזז סך של 30,000 שקלים מהתשלום הבא שיועבר על ידי המנהלת כתרומה למוסד רפואי המטפל בנפגעי קורונה. 

דברי כלפון: "אני פונה אליך בקשר לאירוע במסגרתו שחקן מועדון הכדורגל מכבי חיפה – ירדן שועה – תועד כשהוא מבלה במסיבת בריכה הומת אדם, ללא שמירה, בלשון המעטה, על כללי הריחוק החברתי ותוך הפרה בוטה וגורפת של הנחיות משרד הבריאות והמנהלת הדבר התרחש בניגוד גמור להנחיותיה הברורות של המנהלת ושל משרד הבריאות; הזלזול המחפיר שהופגן בולט במיוחד על רקע תקופה בה אנו עדים לעליה משמעותית במספר חולי הקורונה".

"כידוע לכם – מזה מספר חודשים צוות המנהלת עושה לילות כימים בניסיון להשיב את הענף לפעילות, להחזיר את המשחקים ובמידת הניתן לאפשר בהמשך את חזרת הקהל. אירועים כדוגמת זה פוגעים באופן חמור במאמצי המנהלת, ומזיקים לכדורגל הישראלי כולו, ובכלל זה באלפי המשפחות המתפרנסות מענף הכדורגל ומאות אלפי אוהדי הכדורגל אשר מייחלים לאישור לחזרתם למגרשים".


"הזלזול המחפיר שהופגן בולט במיוחד על רקע תקופה בה אנו עדים לעליה משמעותית במספר חולי הקורונה". ארז כלפון (דני מרון)

"למותר לציין את הנזק החמור, הרוחבי והמקיף, שעלול להיגרם לענף עקב הידבקות של מי מהשחקנים או אנשי הצוות. לאור האמור ונוכח חומרת הדברים והנזק הרב שנגרם החלטתי לקזז סך של 30,000 שקלים מהתשלום הבא המגיע לכם מהמנהלת: סכום זה יועבר על ידי המנהלת כתרומה למוסד רפואי המטפל בנפגעי קורונה".

"אני מקווה כי השחקן יטופל במלוא חומרת הדין וכי המסר נשוא מכתבי זה יועבר בתקיפות בקרב שחקני המועדון ועובדיו באופן שימנע הישנות מקרים מעין אלו ויאפשר את סיום העונה תוך שמירה מיטבית על בריאות השחקנים, הצוות והקהל. מנהלת הליגות תראה בחומרה כל הפרה נוספת של הכללים ותנקוט באמצעים החמורים ביותר בגין כל הפרה נוספת של מי מהקבוצות, השחקנים או אנשי הצוות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי