רוני לוי: "אני עדיין לא יודע אם אמשיך בעונה הבאה"

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

מאמן בית"ר ירושלים דיבר אחרי ה-0:0 מול מכבי חיפה על הבעיות בחלק הקדמי: "מאמין שנכבוש במחזורים הבאים, יש לנו בעיה של חוסר איזון". על עתידו: "אני לא חושב על השנה הבאה, המטרה היא להגיע לאירופה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עוד משחק ללא ניצחון לבית"ר ירושלים שהסתיים ב-0:0 הפעם נגד מכבי חיפה. הקבוצה של רוני לוי שכבשה עד כה שער אחד בלבד בפלייאוף העליון עדיין נותרה במקום השלישי, אבל בקצב הזה זה לא יישמר לאורך זמן.

מאמן רוני לוי אמר אחרי המשחק: "היה חשוב לייצר משחק הגנה טוב יותר. לצערי שזה פגע במשחק ההתקפה אבל אני מאמין במחזורים הבאים שנכבוש. זה נכון שאנחנו לוקים טיפה בחלק הקדמי, אבל עדיין אנחנו במקום שלישי או רביעי בשערים וזה אומר שהמצב בסך הכל די טוב. הבעיה היא שיש חוסר איזון בין ההגנה להתקפה. אם אנחנו משחקים התקפי אנחנו מפקירים את ההגנה ולהיפך, למרות שדווקא נגד מכבי תל אביב הגענו למצבים".

מה התוכניות לשנה הבאה: "מבחינה אישית אני לא יודע מה יהיה בשנה הבאה. מבחינת החוזה אם נגיע לאירופה החוזה יתחדש אוטומטית, אבל אני לא יודע אם אני ממשיך או לא. המטרה שלי היא להוביל את הקבוצה לאירופה ונשתדל לעשות את המקסימום".

ההסבר לירידה ביכולת מאז החזרה לליגה: "אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ, אבל אנחנו בפלייאוף העליון יש משחקים קשים יותר, ואנחנו פוגשים קבוצות שסופגות פחות. בנוסף יש את המשמעות של הקהל וקשה לשחק באצטדיון שאמור להיות מלא ב-30 אלף צופים כשהוא ריק".

"סובלים מחוסר איזון". שחקני בית"ר ירושלים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי