בחדרה הסתפקו מהנקודה, זלקה: "נמשיך להוכיח שאנחנו ראויים לליגת העל"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

במועדון שמחו לראות את השחקנים שוב מחוייבים והחמיאו לשוער המשנה עדי טבצ'ניק ולבלם דן לוגסי. "תיקו לאחר התבוסה זה בסדר". הקפטן הבהיר: "לצערי בשבוע שעבר נתנו לחלק מהמלעיזים לצחוק עלינו. כעת חזרנו לבסיס"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שבוע קשה מאוד עבר על הפועל חדרה לאחר שהובסה 5:0 נגד בני יהודה במשחק אותו הגדירו במועדון כ"קרב על המקום השביעי". תצוגת הנפל גררה אסיפה קשה מצד המאמן שרון מימר שגם קיים מספר שיחות אישיות. מעבר לכך, השוער אוסטין אג'ידה הודח מההרכב והחלוץ הברזילאי לוסיו מרינאו נכנס רק כמחליף. אתמול (שבת) הקבוצה התייצבה מעט ונרגעה עם תיקו 0:0 נגד הפועל כפר סבא.

"מימר הבהיר כבר השבוע כי יהיו השלכות לתבוסה בשבוע שעבר, וזה השפיע כאשר המחויבות חזרה לכר הדשא. תיקו לאחר התבוסה מול בני יהודה זה מספק", אמר גורם במועדון. בחדרה החמיאו את השוער הצעיר עדי טבצ'ניק שהציל את הקבוצה מהפסד במספר הצלות. דבר נוסף שגרם לשביעות רצון בקרב קברניטי הקבוצה אלו דקות הבכורה של הבלם הצעיר, דן לוגסי, שנרכש במהלך העונה על ידי חדרה ממכבי תל אביב.

מי שלא היה בסגל הקבוצה הוא הבלם ואסים רבאח שסובל ממתיחה במפשעה וייבדק בימים הקרובים ולא מן הנמנע שלא יחזור לשחק העונה. מחליפו היה הקשר מנשה זלקה שאמר לאחר המשחק: "אחרי הופעה מבישה ומחרידה מול בני יהודה, כאשר ביישנו את המועדון –  דיברנו כל השבוע שהמשחק הזה הוא על הכבוד והכי חשוב לנו היה לא לספוג. אומנם לא הצגנו יכולת גבוהה אבל שיחקנו אגרסיבי ומחויב וחזרנו לבסיס שלנו שהביא לנו תוצאות טובות מאז הגעתו של שרון מימר ואנחנו מרוצים גם מתיקו במצב שלנו".

מנשה זלקה (אריאל שלום)

זלקה התייחס לביקורת על קבוצתו במהלך השבוע: "לצערי, אפשרנו בשבוע שעבר לחלק מהמלעיזים לצחוק ולזלזל על הפועל חדרה ומצד שני הגענו בעונה שעברה לפלייאוף העליון וכמעט וזה קרה גם העונה. אנחנו נמשיך להוכיח לכולם שאנחנו קבוצה ראויה לליגת העל אבל ההוכחה תהיה על כר הדשא וכבר במשחק הקרוב נרצה לנצח ולזכות בשלוש הנקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי