רחמים נפגש עם קבהא, שסירב לקצץ. האופציה על זריהן מסתיימת

מרואן קבהא
מרואן קבהא | דני מרון

קשר הפועל באר שבע הודיע למנכ"ל על סירובו לקצץ 50 אחוז ולא מן הנמנע כי יתבקש למצוא קבוצה חדשה לעונה הבאה. שחקן ההתקפה חזר להתאמן, בית"ר ירושלים עוקבת אחר ההתפתחויות בנוגע לעתידו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, נפגש עם הקשר מרואן קבהא בנוגע לחוזהו בעונה הבאה. בפגישה, כך טוענים גורמים במועדון, התבקש הקשר לקצץ מחצית מחוזהו, אך הודיע כי הוא מסרב.

ביום שישי פרסמנו כי שלושה שחקנים עשויים לעזוב את באר שבע במהלך הקיץ הקרוב: מלבד מרואן קבהא, גם בן ביטון לא נמצא בתוכניות של המועדון ועד כה ראשי הפועל באר שבע טרם הגישו לו הצעה כתובה לגבי העונה הבאה. לפי ההסכם שלו, ביטון מתחיל להרוויח את שכר עונת 2020/21 החל מחודש יוני ובהתאם לכך במועדון ינסו לסכם איתו עד ה-1 ביולי, אז שכרו אמור להיות מאושר על ידי אגף הכספים. בבאר שבע ינסו להגיע איתו לסיכום לגבי החודש הקרוב ומאוחר יותר בנוגע לעונה הבאה. לגבי קבהא, אם לא יגיע לסיכום עם המועדון, רחמים עשוי לבקש ממנו לנסות ולמצוא קבוצה שתשלם את שכרו. לקבהא חוזה לעוד שנתיים בקבוצה.

מלבד קבהא וביטון, שחקן נוסף שלא הצליח לסכם עד כה הוא ניב זריהן. כפי שפרסמנו, מתברר כי מחר (שני) תפוג אופציה בחוזה שלו שאמור לפוג רק בתום העונה הבאה, אך באר שבע תוכל להיפרד ממנו כבר עכשיו אם לא יקצץ סכומים משמעותיים באמצעות אי מימוש האופציה. זריהן נעדר מהאימון ביום שישי וטען כי הוא סובל מכאבי שיניים, אבל אתמול הוא נטל חלק באימון לאחר שטען כי הוא חש בטוב. השבוע, מאשרים בבאר שבע, יוכרע עתידו בקבוצה. יש לציין כי למרות הקיצוץ המתכונן בעונה הבאה, בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים היו רוצים לראות את זריהן מצטרף לקבוצה והמהלך הזה יתאפשר אם הוא יקצץ באופן משמעותי בחוזה שלו.

במקביל, יוסי אבוקסיס עדיין לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שני, החל מ-20:40 בספורט4). היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק וההערכה היא שהקבוצה תעלה במערך שכולל ארבעה שחקני הגנה. אלטון אקולטסה לא התאמן ובספק, כשרמזי ספורי מועמד להחליפו. לואי טאהא שלא נטל חלק בשני האימונים האחרונים בשל כאב גרון ייעדר ואת מקומו יתפוס שיר צדק.


צדק וזריהן. הבלם יפתח בבלומפילד, הקשר יעזוב? (דני מרון)


אקולטסה. בספק למכבי ת"א (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי