משרד הבריאות אישר הקלות בתנאי הבידוד לשחקני הכדורגל והכדורסל

ירדן שועה, דן גלזר
ירדן שועה, דן גלזר | דני מרון

הספורטאים יוכלו לצאת להתאווררות עד 100 מ' מהבית, לארח את חבריהם לקבוצה ולהוציא את ילדיהם ממסגרות החינוך. מנהלת הליגות בכדורגל לקבוצות: וודאו כי כניסת בעלי התפקידים תהיה בהתאם לנהלים שסוכמו

(גודל טקסט)

אחרי מאבק עיקש מצד הספורטאים, המועדונים והליגות, שחקני הכדורגל והכדורסל בישראל קיבלו היום (ראשון) בשורה גדולה: משרד הבריאות החליט לאשר הקלות בנהלי הבידוד על מנת לסייע לשחקנים להעביר את החודשיים הקרובים באופן חלק יותר.

על אף שהספורטאים עדיין נדרשים לשהות בבידוד ביתי, למעט יציאה לאימונים ולמשחקים כמובן, הם יוכלו לצאת מבתיהם ולשהות עם שחקנים נוספים בהתאם לאפשרויות הבאות: יציאה להתאווררות בפארקים ובגנים ציבוריים עד למרחק של 100 מ' מביתם, אירוח של שחקנים מאותה הקבוצה וללא אנשים מקבוצות אחרות, הוצאת בעלי חיים לטיול והכנסה/הוצאה של ילדיהם ממסגרות החינוך עד תום שנת הלימודים, כל זאת תוך הקפדה על עטיית מסיכה, שמירה על ריחוק חברתי של שני מטרים והיגיינה.

מנהלות ליגות הכדורגל והכדורסל העבירו את העדכון בהנחיות לקבוצות וביקשו להבהיר בפני השחקנים כי חלה עליהם החובה לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת להימנע מחשיפה לנגיף הקורונה, בייחוד בעת היציאה מהבית. בנוסף, בפני הקבוצות הודגש כי באחריותן לוודא כי כניסת בעלי התפקידים למשחק תהיה בהתאם למה שסוכם בחודש מאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי