ועדת הקורונה תדון בהשבה הדרגתית של קהל למגרשים‎

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

בעקבות פנייתו של ח"כ רזבוזוב לח"כ שאשא ביטון, תדון הכנסת באפשרות שהקהל בכל ענפי הספורט יחזור: "כמעט כל המשק חזר לפעילות, חופי הים, הקניונים והמסעדות פתוחים, אך כמו תמיד הספורט נמצא בתחתית שרשרת המזון

(גודל טקסט)

חבר הכנסת יואל רזבוזוב התבטא לא אחת בשבועות האחרונים על הצורך בהשבת הספורט ובהחזרת הקהל לאצטדיונים ולא נראה שהוא מתכוון לעצור. היום (ראשון) הוא פנה ליו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, בדרישה לקיים דיון בנושא השבה הדרגתית של קהל בכל ענפי הספורט, וזכה לקבל את מבוקשו.

בעקבות פנייתו של ח"כ רזבוזוב (יש עתיד-תל"ם), ועדת הקורונה תקיים ביום שני הבא (22.6.2020) בשעה 11:00 דיון בנושא השבה הדרגתית של קהל בכל ענפי הספורט.

במכתב ששלח, טען רזבוזוב: "כמעט בכל המשק הישראלי, ישנה חזרה הדרגתית ומבורכת לשגרה. חופי הים פתוחים לחלוטין, הקניונים, המסעדות והברים תחת מגבלות. חתונות קיבלו היתר עד 250 מוזמנים. אך כמו תמיד, הספורט הישראלי נמצא בתחתית שרשרת המזון. בספורט ישנה החלטה גורפת לא לאפשר קהל בכל הענפים. מדובר בהחלטה רוחבית ומנותקת מקצב האירועים בשאר במשק, לרבות בתעשיות של מזון, בידור ופנאי.

לכן, הוסיף רזבוזוב, "אני מבקש לקיים דיון דחוף בוועדת הקורונה על מנת לגבש תכנית להשבה הדרגתית של קהל בכל ענפי הספורט. במיוחד בתקופה כזאת עלינו להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא, ולא לקבל רק החלטות רוחביות ומנותקות מהמציאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי