סירושטיין: "מרגש לשחק מול בית"ר לראשונה מאז שעזבתי"

מיקי סירושטיין
מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

בלם הפועל חיפה התראיין לתכנית הספורט של 103FM אחרי ה-0:4 הענק על הפועל ת"א ("הכל התחבר"), דיבר על המשחק הקרוב מול הירושלמים והצהיר: "אמשיך בעונה הבאה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חוותה אתמול (ראשון) ערב גדול, כשרשמה את ניצחונה הראשון בפלייאוף העליון עם 0:4 פשוט ענק על הפועל תל אביב של ניר קלינגר. אחד המצטיינים היה הבלם מיקי סירושטיין, שיחד עם יתר חבריו להגנה מנע מהאדומים לייצר מצבי הבקעה. היום הוא התראיין בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על המשחק האחרון, המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים בשבת ועתידו.

"כולנו בתחושה טובה, זה כיף גדול", אמר סירושטיין על הניצחון הגדול ביותר של קבוצתו העונה. "הראינו אתמול עליונות, שיחקנו טוב והכל התחבר לנו. אנחנו רוצים להוות פקטור בפלייאוף העליון וזה מה שאנחנו עושים עד עכשיו".

"זה לא פשוט לחזור אחרי הקורונה, אבל לאט לאט 'נפתח לנו האוויר' ואנחנו מרגישים טוב יותר", הוסיף הבלם בן ה-31. לקראת המפגש ברביעי מול בית"ר, האקסית, סיפר: "יהיה שונה לשחק בטדי בלי קהל. זו הפעם הראשונה שאשחק מול בית"ר מאז שעזבתי, אז זה מרגש. יש לי שם הרבה חברים, אבל זה תמיד כיף בסופו של דבר".

עתידו בקבוצה מהכרמל: "אני ממשיך בטוח בעונה הבאה. גם מספר שחקנים צעירים ימשיכו ויש אופציות לעונה נוספת בחוזה לכל מיני שחקנים נוספים, אבל את זה כבר צריך לשאול את חיים סילבס ויואב כץ".


סירושטיין במדי בית"ר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי