אקס מכבי ת"א היה מעורב בתאונת דרכים קשה

הרכב של ניקולה מיטרוביץ'
הרכב של ניקולה מיטרוביץ' | Vaol

ניקולה מיטרוביץ', הקשר הסרבי ששיחק במדי הצהובים בין 2013 ו-2016, נהג בפראות בכביש מהיר בהונגריה ברכב שרישיונו אינו בתוקף לפי הדיווחים ולמזלו לא נפגע כלל. המשטרה פתחה בחקירה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ניקולה מיטרוביץ' בן ה-33 ניתק קשר עם ישראל מאז עזב את בני יהודה בינואר 2017. הקשר הסרבי בן ה-33 שזכה עם מכבי תל אביב באליפות ב-2013/14 ובטרבל עונה לאחר מכן ושיחק איתה בליגת האלופות, משחק כיום במדי זלאגרסגי ההונגרית. הבוקר (שלישי) הוא היה מעורב בתאונת דרכים חמורה אך בזכות לא מעט מזל – יצא ללא פגע.

 
הקשר נסע בכביש ראשי עם ההאודי שלו והתנגש ברכב אחר תחת מזג אוויר גשום במיוחד. המכוניות הסתובבו מספר פעמים ומיטרוביץ' נלקח מייד לבדיקה בבית החולים ולמרבה המזל הוא בסדר גמור. המכונית התפרקה לחלוטין. מנגד, נהג מכונית הוואן כן סבל מפגיעה אך מדובר בפציעה קלה ועל כן שוחרר לביתו. המשטרה חוקרת את העניין.
 
 
בתקשורת דווח כי מיטרוביץ' הוא האשם הבלעדי במה שקרה: הסרבי השתולל ונהג בפראות, עקף מכוניות בזו אחר זו ואף רישיון המכונית לא היה בתוקף, אך קבוצתו הנוכחית הכחישה את הטענות. עד ראייה סיפר כי המכונית נסעה במהירות גבוהה ועקפה כמה מכוניות שנסעו במהירות של 50 קמ"ש.

מיטרוביץ' במדי מכבי תל אביב. יצא בנס (דני מרון)
 

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי