אחת הנערות: אחרי ששתיתי, השחקנים ביקשו שאוריד חולצה

אבשלום ששוני
אבשלום ששוני | אבשלום ששוני

אחת הקטינות טענה כי הופעל עליה לחץ להתפשט. אמא של אחת מהן: "לשמוע אותה אומרת 'אף ילדה בגילי לא מתכננת לעבור מיד ליד', זה גמר אותי". שלושה שחקנים יגיעו למסור עדות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שאבא של אחת הנערות הטיח דברים קשים במכבי תל אביב, לספורט1 נודע הערב (שלישי) כי במהלך גביית התלונות שאלו החוקרים את הנערות האם הייתה מעורבות של אלכוהול בפגישות עם השחקנים, והן השיבו בחיוב. אחת מהן סיפרה כי אחרי ששתתה אלכוהול, ביקשו השחקנים להסיר את חולצתה, אולם היא סירבה והופעל עליה לחץ כדי לעשות זאת. מנגד, נודע כי השחקנים הכחישו בתוקף כי הם שתו עם הנערות אלכוהול.

נציין כי אחת המתלוננות הודתה כי אכן מסרה גיל שאינו נכון, ובעת המפגש עם השחקנים, אחד מהם אמר לה כי היא נראית ילדה. צריך לציין כי שאלת המפתח, שתיבחן הן על ידי המשטרה והן על ידי הפרקליטות, היא האם ידעו השחקנים את גילן האמיתי של הבנות. במידה ויימצא כי הם אכן שאלו וקיבלו תשובה מוטעה, התיק הזה ככל הנראה ילך לקראת סגירה. במקביל, נודע כי המשטרה תגבה עדות משלושה שחקנים נוספים, שניים ככל הנראה מליגת העל ואחד מליגה נמוכה.

אמא של אחת הנערות סיפרה הערב לחדשות 13: "היא ילדה חזקה יותר ממה שחשבתי אבל יש גבול למה שילדה בת 15 יכולה להתמודד איתו. לשמוע אותה אומרת 'אף ילדה בגילי לא מתכננת לעבור תוך חצי שעה מיד ליד', זה גמר אותי. היא אומרת שהכל קרה כל כך מהר, יש משפט מאוד כואב שהיא חזרה עליו בכאב שוב ושוב – "לא הייתה לי את האופציה להגיד לא".

על פי דיווח של הדס גרינברג בכאן חדשות, המשטרה בדקה את המכשירים הניידים של הנערות, כדי לבחון את ההתכתבות עם הכדורגלנים והשיחות ביניהן לפני ואחרי המפגש. אחת מהן קיבלה איום באינסטגרם: "כדאי לך לא להגיש תלונה במשטרה, יש לך 24 שעות לשנות את דעתך אחרת לא יהיו לך חיים".

כאמור, במהלך היום הנערה השנייה בפרשת הכדורגלנים והקטינות הגיעה לתחנת המשטרה, הגישה תלונה רשמית נגד שחקני מכבי תל אביב והעידה במשך שבע שעות. אלמוג בוקר, העיתונאי שחשף את הפרשה, סיפר: "אפשר להתייחס לזמן העדות של הנערה השנייה. החקירה של השחקנים נמשכה פחות מארבע שעות, ושל הנערה הראשונה משהו כמו שלוש שעות. פה מדובר על שבע שעות, שזה המון-המון זמן. במהלך העדות שלה, מה שאנחנו כן יודעים, שהיא אמרה שלה באופן אישי לא היו התכתבויות עם השחקנים.

"המשטרה תצטרך לעשות הפרידה בין הנערה הראשונה לנערה השנייה, שהיא יותר צעירה וחוגגת 15 וחצי בימים אלה. יכול להיות שזה סיפור אחר לגמרי. היא אומרת שהיא לא התכתבה עם השחקנים ולא אמרה להם שהיא בת 17 או 18. לכן, המשטרה תצטרך לקבל החלטה אם היא מחזירה את השחקנים לחקירה נוספת כדי לאמת איתם עם המידע הזה והאם לאמת את הבנות עם השחקנים עצמם כדי לראות מי אומר כאן את האמת. אימות כזה הוא מאוד רגיש וייעשה, אם וכאשר, עם מלווה".


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי