עמית כהן: "אנחנו מגיעים למשחק הזה במלוא הרצינות"

עמית כהן
עמית כהן | אריאל שלום

למרות ירידת הליגה, מגן רעננה הבהיר לקראת נס ציונה (חמישי ב-20:15): "נמשיך להילחם על כל נקודה וכל ניצחון". הקבוצה מהשרון בדרך למכירת חיסול?

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה הפסד שלישי ברציפות תחת המאמן החדש אייל לחמן וירדה לליגה הלאומית בצורה דרמטית בתום שבע שנים בליגת העל, הפועל רעננה תתארח מחר (חמישי ב-20:15) אצל סקציה נס ציונה במסגרת המחזור ה-30 ותשאף להילחם על כבודה ולהפגין ספורטיביות מול היריבה שעדיין נלחמת על חייה.

המגן עמית כהן, שמצא תחת מעקב של מכבי חיפה, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק הזה במלוא הרצינות, נמשיך להלחם על כל נקודה וכל ניצחון. אנחנו ממשיכים להתאמן ולעבוד קשה ולהכין את עצמנו בצורה הכי טובה שיש ומקווים מאוד שזה ישתלם ונצליח להשיג את הניצחון המיוחל, הניצחון הראשון בעידן הפוסט קורונה".

כזכור, השבוע פרסמנו כי רעננה מתכננת למכור את השחקנים הבכירים שלה בעקבות ירידת הליגה. שחקנים כמו עידו לוי (חוזהו הסתיים) ועמית כהן (מכבי חיפה עוקבת אחריו) עשויים לחפש קבוצה בליגת העל וכך גם הקשר אור דסה (על פי גורמים במועדון, קיבל הבטחה כי במידה שהקבוצה תרד ליגה – יימכר במחיר מופחת. בית"ר ירושלים עוקבת) והחלוצים יוג'ין אנסה (האופציה עליו מומשה לעונה נוספת) וכרם ארשיד לא אמורים להישאר. יואב תומר פצוע ולא ברור מתי יחזור, אבל ייתכן שגם הוא יימכר. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא המגן השמאלי ירדן כהן, שגם הוא זוכה למעקב של מספר קבוצות מליגת העל.


לא לזה הוא פילל. אייל לחמן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי