בשורה לישראליות? כך יעבדו מוקדמות ליגת האלופות והאירופית

דולב חזיזה, אנריק סבוריט
דולב חזיזה, אנריק סבוריט | דני מרון

המשחקים יתקיימו בשיטה של משחק אחד במגרש נייטרלי, רק שלב הפלייאוף ישוחק בשיטת בית-חוץ. המשמעות: חמישה משחקים לעלייה אפשרית לשלב הבתים

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה, שהביא לדחייה את כמעט כל הליגות באירופה, כולל המפעלים הבינלאומיים ואפילו את יורו 2020, שינה את כל תאריכי המפעלים לעונה הבאה. שלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית יחל בחודש אוקטובר (חודש יותר מאוחר מהרגיל), ועל כן המוקדמות של שני המפעלים האלה ייערכו בצורה מזורזת יותר.

משחקי המוקדמות ייערכו במשחק אחד במגרש נייטרלי ולא בשיטת בית-חוץ הנהוגה ויתקיימו כולם בחודש אוגוסט. רק משחקי פלייאוף העלייה לבתים יכללו משחק גומלין. המשמעות? מכבי תל אביב תהיה רחוקה רק חמישה משחקים מעלייה לשלב הבתים בצ'מפיונס ליג, וכך גם הנציגות בליגה האירופית – מכבי חיפה, הקבוצה שתסיים במקום השלישי בליגה (בית"ר ירושלים או הפועל באר שבע) והקבוצה שתזכה בגביע (מכבי פתח תקווה תפגוש את הפועל ב"ש. אם הדרומיים יזכו וסיימו במקום השלישי בליגה הקבוצה שתסיים רביעית תזכה לכרטיס למוקדמות).

הצהובים-כחולים יחלו את דרכם בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, וכך גם הנציגות באירופית – כך שיהיה עליהן לפגוש ארבע קבוצות שונות בדרך לבתים אם וכאשר יצליחו להגיע לשם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי