רוני לוי: "בית"ר לא עונה על הציפיות? אז למה מצפים?"

רוני לוי
רוני לוי. מחפש ניצחון ראשון | דני מרון

מאמן הירושלמים בטוח: "זה המיטב שאפשר להוציא מהקבוצה. אולי מישהו מהפרשנים חושב שמישהו אחר יכול להוציא יותר וזו זכותו". ורד: "הכל הולך קשה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נמצאת עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון, אחרי שנפרדה הערב (רביעי) ב-1:1 מהפועל חיפה באצטדיון טדי. המאמן רוני לוי דיבר אחרי ההתמודדות מול הקבוצה של חיים סילבס והתאכזב מהתוצאה הסופית.

"אכזבה גדולה, אני חושב שמשחקים מהסוג הזה אנחנו צריכים להכריע", אמר מאמנה של בית"ר. "ב-0:1 קיבלנו הזדמנויות להבקיע את השני, וגם אם לא, צריך לשמור על ה-0:1, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל".

על כך שקבוצתו לא עונה על הציפיות: "לא עונה על הציפיות? אז למה מצפים? יש תקופות יותר טובות ויש תקופות פחות טובות, אנחנו מקום שלישי בכיבוש שערים בליגה. חזרנו לפלייאוף מהקורונה והדברים הולכים קצת יותר קשה, זה קורה בכדורגל. אני חושב שהקבוצה עושה את מה שהיא יכולה, זה המיטב שאפשר להוציא מהקבוצה. אולי מישהו מהפרשנים, או השדרים חושבים שמישהו אחר יכול להוציא יותר. זכותם".


שחקני בית"ר ירושלים (דני מרון)

הקרב עם הפועל באר שבע ביום שלישי: "הקרב על אירופה הוא עד הרגע האחרון, ב"ש היא קבוצה קשה ביותר, נעשה את ההתאמות. כל משחק הוא לגופו, אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק ולהציג כדורגל טוב תמיד".

הקפטן, עידן ורד, אמר: "זו תקופה שהולכת קצת קשה, ספגנו גול שפגע בשני שחקנים ונכנס. לא הולך לנו, הכל הולך קשה, אבל דווקא עכשיו צריך להרים את עצמנו. יש לנו משחק נגד באר שבע ואנחנו צריכים להיות טובים יותר. אני לא אוהב להשתמש בכל מיני תירוצים על פגרת הקורונה והעומס וכו', לכל המועדונים יש עומס ולחץ, כל אחד מאיתנו צריך להיות יותר טוב. מהקפטן עד השחקני נוער, דרך הזרים וכולם. אם אנחנו לא נעשה את זה אז אנחנו לא שווים את זה, אין משהו אחר להגיד".

"כל אחד צריך להרים את עצמו, דווקא עכשיו כשלא הולך. פה אנחנו נמדדים" הוסיף ורד. "כשהכל הולך וקליל ומנצחים זה קל, אבל עכשיו כל אחד צריך להראות מאיזה חומר הוא קורץ וכמה אופי יש לו. אני לצערי בצהובים ולא אוכל לשחק, אבל אני סומך על כולם".


עידן ורד עם הכדור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי