קאניוק: "נהניתי בהפועל חיפה מכל רגע, אולי ניפגש בהמשך"

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

הקשר רשם את משחקו האחרון בקבוצה ב-1:1 מול בית"ר ירושלים ויטוס לחתום בקבוצה מאסיה. סילבס: "גאה בשחקנים, יש כאן ספורטאים בדם"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם לא הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות אחרי ה-0:4 הענק על הפועל תל אביב, אך הוכיחה הרבה אופי כשחזרה הערב מפיגור וסיימה ב-1:1 מול בית"ר ירושלים בטדי. המאמן, חיים סילבס, היה מרוצה מאוד בסיום.

"אני כל כך גאה בשחקנים", אמר המאמן. "כל המאמנים אומרים אותו דבר על הלו"ז, אבל ראינו נפילות פיזיות קשות במהלך המשחק ואני כל כך גאה בהם. לחזור מפיגור פה, היה משחק שקול לחלוטין, אני בטוח שלא נפלנו מבית"ר במשחק הזה. התוצאה משקפה, אני חושב שלאור הפיגור זאת תוצאה טובה ואנחנו רוצים להמשיך בפלייאוף נהדר".

הלו"ז הצפוף: "אנחנו נלחמים בזה בכל הכוח, עושים מה שאפשר כדי להראות כדורגל טוב מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה, יש פה שחקנים שהם ספורטאים בדם. אני שקלתי לחלק את הדקות אבל אני רואה פה שחקנים שלא מוכנים לצאת מהמגרש עד שהם לא משיגים מה שהם רוצים. אני חושב שבפלייאוף הזה אנחנו משתחררים ונראים טוב, גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית ואני מקווה שנמשיך לעשות את זה בסיבוב הבא".


חיים סילבס (דני מרון)

עזיבתו של גידי קאניוק, שרשם את משחקו האחרון בקבוצה: "כן, זה טבעי ששחקנים עוזבים, לא שבועיים לפני סוף העונה אבל זאת תקופה לא רגילה. הוא קיבל הצעה טובה, צריך להגיד מילה טובה ליואב כץ שהסכים למעבר הזה, אם זה היה תלוי בי לא הייתי מסכים לזה. גידי תרם בגדול לעונה הזאת ויש לו חלק גדול בהצלחה שלנו, ואנחנו מקווים שיצליח בהמשך. אחרים יתפסו את מקומו ויקבלו יותר הזדמנויות".

חידוש החוזה: "גם אני וגם יואב מבינים שאנחנו רוצים להמשיך, מה שחשוב זה לגמור את העונה הזאת, לעשות עוד כמה משחקים טובים, ליהנות, אומנם ללא קהל אבל זה עדיף על כלום. וזה מה שאנחנו רוצים כרגע".

קאניוק עצמו אמר אחרי משחקו האחרון: "הקבוצה ביקשה לא לפרסם את המעבר, אני מאמין שבשבוע – שבועיים הקרובים זה יתפרסם בעזרת השם. תאמינו לי שאני רוצה יותר מכולם לספר את זה. קצת מוזר, נהניתי פה מכל רגע. הייתה שנה לא פשוטה, אבל סיימנו בפלייאוף העליון, עמדנו במשימות, אנחנו משחקים כדורגל טוב. אני שמח ומאושר".

הקדנציה השנייה שלו בחו"ל: "אני רוצה לעשות סדר לגבי היציאה לאוזבקיסטן, הרבה אומרים שלא הצלחתי שם, עשיתי שם חצי עונה עם הרבה שערים ובישולים, אבל אחרי חצי שנה הרגשתי שאני לא מאושר שם והחלטתי שאני הולך לעשות שינוי בכל מחיר, טעות? את זה הזמן יגיד. הפעם אני רוצה לעשות שינוי, לראות דברים חדשים, כמובן שיש גם שיקול כלכלי. אני רוצה להודות בהפועל חיפה לכולם, ליואב, לחיים ולכל השחקנים שאני אוהב אותם מאוד מאוד, ומי יודע, אולי ניפגש בהמשך"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי