חוגג שוחח עם הצוות המקצועי. ביקורת על חלק מהזרים

משה חוגג , אלי אוחנה , ענבל חוגג
משה חוגג , אלי אוחנה , ענבל חוגג | דני מרון

הבעלים שוחח עם לוי ובניון, במועדון טוענים: "הזרים צריכים להיות בכמה רמות מעל הישראלים", והשחקנים תוהים: "מה חשוב יותר, הנקודות או הדרך?"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בשורה התחתונה: בבית"ר ירושלים מתוסכלים מהמשחק אמש (רביעי) אחרי ששוב נותרה בלי ניצחון בפלייאוף העליון, אבל לרוני לוי אין הרבה זמן כדי לחשוב. להפועל באר שבע יש משחק נגד מכבי חיפה וביום שלישי הבא מצפה לו קרב ראש בראש מול אותה באר שבע בטרנר. בסיום המשחק אתמול התגודדו ראשי המועדון, משה חוגג ואלי אוחנה יחס עם רוני לוי ויוסי בניון. הארבעה ניהלו שיחה ארוכה.

המאמן עצמו היה מרוצה מהיכולת של השחקנים בחלקים מהמשחק. "במשחק הקודם אמרו שלא שיחקנו כדורגל, עכשיו היינו יותר טובים מהיריבה אבל בגלל טעות אחת הפסדנו שתי נקודות. אז מה חשוב יותר, הנקודות או הדרך?", אמר אחד השחקנים בסיום. לצד הדברים האלה, הקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון של הפלייאוף ללא ניצחון, כזכור. במועדון העבירו ביקורת  על הזרים. "נכון שהם יותר טובים מהממוצע בסגל שלנו, אבל כל זר כאן צריך להיות בכמה רמות מעל הישראלים, וחלקם לא מספקים את הסחורה", נאמר.

לוי עצמו אמר לקראת המשחק מול באר שבע: "זה משחק משמעותי מאוד נגד קבוצה טובה מאוד שמתמודדת איתנו ישירות על המקום השלישי, קבוצה חזקה ואיכותית, וניערך בהתאם". ההחמצות במחצית השניה דווקא לא עמדו במרכז השיח אתמול. בבית"ר רוצים להבטיח את המקום באירופה ללא קשר לגמר, אלא דרך המקום השלישי. דיוגו ורדסקה, שקיבל מסר שהוא הזר היחיד שבטוח במועדון, היה זקוק אתמול לתמיכה של חבריו אחרי שנראה עצוב.

מוחמד ופלומיין. בקבוצה לא מרוצים מהזרים (דני מרון)

"היינו שווים ניצחון", המשיך לוי. "גם כשהובלנו הגענו למצבים כדי לגמור את המשחק. לצערי לא ידענו לשמור על השער היקר שהיה לנו. היה לנו חשוב לצאת קצת מהלחץ שיש מהתוצאות שאנחנו רוצים להשיג, אבל צריך לדעת להתמודד ולהיות חזקים דווקא כשהדברים הולכים קשה. היה שיפור התקפי היום. הגענו למצבים טובים גם, אבל לצערי לא כבשנו. הם שלחו שחקנים קדימה אחרי הגול שלנו והיינו צריכים להעניש אותם ולהגדיל את התוצאה, שלא נתנו את הגול המשחק נהיה מסוכן ולצערי קרה השוויון".

ומה לקראת המשחק הקרוב? עידן ורד ופרדי פלומיין ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. ההערכה היא שליוואי גרסיה, למרות הביקורת כלפיו, וחנן ממן – יחליפו אותם.

שחקני בית"ר. עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי