ההתאחדות לכדורגל תפתח מרכז מצוינות אזורי בנוף הגליל

רונן פלוט, אורן חסון
רונן פלוט, אורן חסון | ישראל פרץ

האצטדיון העירוני המחודש ישמש בית למשחקים בינלאומיים. הסכם לשיתוף פעולה מיוחד נחתם על ידי יו"ר ההתאחדות אורן חסון וראש העיר רונן פלוט

(גודל טקסט)

בטקס חגיגי ומרגש בהשתתפות יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, המנכ"ל רתם קמר ונציגים נוספים מההתאחדות, לצד ראש העיר רונן פלוט והנהלת קבוצת הכדורגל של הפועל נוף הגליל, נחתם הסכם שיתוף פעולה בין הרשות המקומית להתאחדות לכדורגל על פתיחת מרכז מצוינות אזורי באצטדיון ע"ש גרין המחודש, שאף ישמש בית למשחקים בינלאומיים. ההסכם זכה לברכת הדרך של ראש העירייה.

ראש העיר, רונן פלוט, בירך על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות וציין את ההשקעה האדירה של הרשות המקומית באמצעות גיוס תקציבי חוץ לטובת שיפוץ האצטדיון לאחר שנים רבות שהיה מוזנח וסבל מהיעדר תחזוקה ראויה. פלוט ציין כי האצטדיון החדש יעמוד בכל הסטנדרטים הגבוהים של ההתאחדות ויהיה אחד מתוך ארבעת האצטדיונים בצפון העומדים בדרישות ליגת העל. "ההתאחדות לכדורגל שותפה למאמץ הלאומי לקרב את הפריפריה למרכז ובתוך כך משקיעה בעתודת השחקנים הצעירה בנוף הגליל וביישובי הסביבה ומעניקה להם את התנאים האופטימליים, באמצעות מרכז המצוינות, להתפתח ולהצליח בתחום הכדורגל המקצועי", אמר פלוט.

יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "ההתאחדות לכדורגל משקיעה משאבים אדירים בנושא פיתוח הכדורגל כחלק מתכנית 'הדרך הישראלית' ושואפת להקים מספר מרכזי מצוינות בשנים הבאות. כחלק מאותה תכנית איתרנו את המתקנים המרשימים שהעמידה עיריית נוף הגליל המשתלבים בחזון ההתאחדות לפתח את בסיס השחקנים הצעירים בארץ במטרה להצמיח מתוכם שחקנים שיגיעו לרמות הבוגרים ואף לנבחרות ישראל. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה האמור יאפשר לנו לאתר, להשקיע ולקדם את הכישרונות הרבים באזור, יסייע בצמצום הפערים בין המרכז לפריפריה וינגיש עוד יותר את נבחרות ישראל. ההשקעה של ראש העירייה לטובת הנושא, ההכרה שלו בחשיבותו ובתרומתו, הפכו את הבחירה לטבעית ומבטיחה. תודות לכל מי שנרתמו למאמץ לטובת פיתוח הכדורגל והבטחת עתיד עוד יותר טוב לפעילים על כר הדשא ולאוהבי הענף".

"ההסכם מעגן הסדר כספי שמאפשר להתאחדות לפתוח ב"גרין" מרכז מצוינות אזורי ולארח משחקים בינלאומיים תמורת תשלום כמקובל", הסבירה עו"ד אולגה גורדון, היועצת המשפטית של העירייה שמלווה את פרויקט ההקמה מחדש של אצטדיון גרין, וציינה כי הבשורה מגיעה לאחר שנציגי ההתאחדות סיירו באצטדיון והתרשמו מהרמה הגבוהה של פרויקט השיפוצים שמתבצע בו ובסיומו יוכשר אף לקיום משחקים בליגת העל.


קמר, פלוט וחסון (ישראל פרץ)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי