דיווח: ואן ריין עשוי לחתום בחיפה, לואיס ויסנטה עזב לאספניול

ריקרדו ואן ריין
ריקרדו ואן ריין | OLAF KRAAK / Contributor

המגן הימני שגדל באייאקס מועמד לחזק את הירוקים בקיץ לפי פרסומים בהולנד. גם פנאתינייקוס בתמונה, אולם ביוון נטען שההצעה מישראל טובה יותר. מנהל מחלקת הנוער נפרד: "רוצה לומר תודה למועדון ולישראל"

(גודל טקסט)

שינוי במחלקת הנוער של הירוקים. המנהל המקצועי, לואיס ויסנטה הספרדי, עזב את המועדון לאחר שקיבל הצעה מפתה להצטרף למחלקת הנוער של אספניול. מי שצפוי להחליף את הספרדי בכרמל הוא איציק עובדיה שלאחרונה הוזכר שיגיע כמנכ"ל מחלקת הנוער אך כעת נראה כי יקבל את תפקיד המנהל המקצועי.

לואיס, שהגיע למכבי חיפה לפני שנה, נפרד: "אחרי שנה אינטנסיבית, אני רוצה לומר תודה למועדון ובכלל לארץ הזאת. קיבלתי לפני שנה את ההזדמנות והאמונה לפתח פה את הפרויקט של מחלקת הנוער. בשנה הזאת ניסינו יום אחרי יום לשפר ולאמן לרמה הכי גבוהה את השחקנים שלנו, כדי שיהיו שחקנים יותר טובים ואנשים יותר טובים, לעתיד של מכבי חיפה ושל המדינה.

"עבורי זהו יום עצוב, כי אני עוזב, אבל אני בטוח שכל מה שהתחלנו לפתח בשנה הזו והפירות ייקצרו הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. חשוב לזכור: פיתוח הילדים הוא תמיד יותר חשוב מלנצח משחקים. בתקופה הקצרה והאינטנסיבית שלי במכבי גיליתי אנשים נפלאים ומקצועניים. אני בטוח שעם כולם, אוהדים, הורים, שחקנים וילדים, המועדון ישיג את המטרות".

"לילדים חשוב שוב לי לצטט את הנשיא שלנו, יעקב שחר: 'תזכרו שאתם לא רצים לטווח קצר אלא למרחקים ארוכים'. תודה גדולה ליענקל'ה, עוזי ואסף, לכל המאמנים, העובדים השחקנים ולכם האוהדים, תמיד תהיה לי פינה חמה בלב למכבי חיפה".

נפרד לאחר שנה בתפקיד. לואיס ויסנטה מתאו (באדיבות: מכבי חיפה)

בנושא אחר, בתקשורת ההולנדית דווח היום ששחקן ההגנה ריקרדו ואן ריין מועמד לחזק את מכבי חיפה, כאשר גם פנאתינייקוס היוונית נמצאת בתמונה. ואן ריין בן ה-29, שיכול לשחק כמגן ימני וכבלם, סיים את חוזהו בשורות הירנביין במדיה רשם העונה 19 הופעות במסגרת הליגה הבכירה. לפני כן הוא שיחק באלקמאר, קלאב ברוז' ואייאקס, הקבוצה בה גדל. בתקשורת היוונית, אגב, נטען מספר שעות לאחר הפרסום בהולנד כי ואן ריין מעדיף את הצעת מכבי חיפה על פני זו של פאו, מכיוון שזו פשוט טובה יותר מבחינה כלכלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי