איביץ': "המשחקים האחרונים לא היו כמו שרצינו. יהיה קשה בדרבי"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

לקראת המשחק נגד הפועל ת"א בשבת, מאמן מכבי תל אביב אמר במסע"ת: "מה שעושה את ההבדל במשחקים הוא הפרטים הקטנים. יהיה שונה בלי קהל, זה לא אותו הדבר". דור פרץ: "הדרבי נותן אובר מוטיבציה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של תל אביב ייערך בשבת הקרובה וזה עשוי להיות משחק אליפות עבור מכבי תל אביב, לפחות ברמה המעשית. אם מכבי חיפה תפסיד בטרנר להפועל באר שבע, משחק שייצא לדרך חצי שעה קודם לכן (20:15, ישיר בספורט4) ומיד אחר כך תנצח מכבי תל אביב את הפועל תל אביב, הפער בין המקום הראשון לשני יעמוד על 15 נקודות כאשר למוליכה הפרש שערים עדיף, כך שמעשית זו תהיה זכייה באליפות כאשר נותר לשחק סיבוב שלם – משמע 15 נקודות בקופה

לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב, המאמן ולדימיר איביץ' שניצח העונה את שני הדרבים בתוצאה 0:3, אמר אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בפלייאוף העליון: "יש משחקים בהם דברים לא הולכים בדרך שאתה רוצה. זה קורה, אתה לא משחק לבד, יש יריבה שמתכוננת. זה אומר שהרבה פעמים אפשר לעבוד עם הקבוצה ולהכין את השחקנים למשהו, אבל מה שעושה את ההבדל במשחקים הוא הפרטים הקטנים. אם שמים לב לפרטים הקטנים אפשר להשיג יתרון".

על הפועל תל אביב: "אני מצפה למשחק קשה. שיחקנו נגדם פעמיים וניצחנו, אבל במשחק האחרון הם נותרו ב-10 שחקנים ובמשחק הקודם כבשנו פעמיים בדקות האחרונות. כל המשחקים היו קשים ואיך שאני רואה אותם הם בכושר טוב. אולי הם הפסידו במשחק האחרון, אבל התחילו טוב את הפלייאוף והשיגו נקודות. יש להם הרבה שחקנים צעירים עם מוטיבציה ואין קבוצה שתשחק נגד הפועל ת"א ויהיה לה קל". 


דרבי ללא קהל:
"כן, זה משחק שונה. אין את הקהל וזה משהו שאתה רגיל אליו כל חייך. זה לא אותו דבר ולא קל בלי האוהדים, אבל זה מה שנקבע בכל אירופה, בתקווה שאם נמשיך לשמור על המשמעת הזו אז בעתיד הקהל יחזור למגרשים".

איך הלו"ז העמוס ישפיע על בחירת ההרכב: "זה לא קל לא עבורי ולא עבור המאמנים האחרים בפלייאוף. לכל אחד יש בעיות, זה חלק מהחיים ומהמשחק. בטוח שכולנו חושבים על אסטרטגיה ואיך להשתמש בשחקנים. ברור שהחילופים הנוספים נותנים לנו אפשרות לתת לשחקנים לנוח. אנחנו צריכים להסתגל למצב הזה".

לאחר מכן גם דיבר הקשר דור פרץ, שכבש לראשונה העונה נגד הפועל ב"ש במחזור שעבר: "אני חושב שהרצון שלנו הוא לנצח כל משחק ולקחת שלוש נקודות בכל משחק. לצערנו לא יצא לנו לעשות את זה בשני המשחקים האחרונים, אבל הפער מהמקום השני נשמר ואנו מקווים להציג יכול טובה יותר וגם לקחת את הנקודות כפי שאנחנו מצפים מעצמנו".

על הפועל תל אביב: "דרבי זה דרבי. כל משחק נותן לנו מוטיבציה, אנחנו רצים לאליפות ועושים הכל כדי להוכיח עצמנו בכל משחק ולקחת נקודות בכל משחק. ודרבי נותן לך אובר מוטיבציה לתת הכל ולנצח. אנחנו מתרכזים בעצמנו, כל עוד נגיע מוכנים עם שיטת המשחק שהמאמן יתווה לנו ונעשה את העבודה שלנו אנחנו נאמין בטוב. יש לנו משחק מאוד חשוב, דרבי שהוא כמו כל משחק שונה מבחינתו, שבסופו ניתן להשיג עוד שלוש נקודות שיוכלו לקדם אותנו עוד צעד קדימה".

על שער הבכורה העונה: "אני מאוד שמח, במיוחד שזה קרה אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקתי. זה מאוד מאוד משמח ועכשיו אני צריך רק להמשיך".


דור פרץ כובש את שער הבכורה שלו העונה (דני מרון)
עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי