צפו: נתניה השלימה מהפך תוך שתי דקות וניצחה 1:2 את חדרה

גיא מלמד
גיא מלמד. תחנה ראשונה מעבר לים | אריאל שלום

הקבוצה של מימר נותרה בעשרה שחקנים בגלל אדום של סולומון (29), אך עלתה ליתרון בדקה ה-51 משער של לוסיו. החבורה של דראפיץ' הפכה בדקות הסיום בזכות גולים מאוחרים של עזרא (80) ומלמד (82) המחליפים

(גודל טקסט)

למרות שהיא לא נמצאת בסכנת ירידה, במכבי נתניה מאוכזבים מאוד מהיכולת במשחקי הפלייאוף התחתון, לאחר שני הפסדים רצופים לסקציה נס ציונה ובני יהודה. הערב (חמישי) פגשה את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-30, ולמרות שגם כאן לא הרשימה והייתה בדרך להפסד נוסף, השיגה 1:2 דרמטי בזכות מהפך בדקות הסיום.

כבר בדקה ה-29 הפועל חדרה נותרה בעשרה שחקנים, לאחר עבירה קשה של סולומון דניאל. השופט תחילה שלף כרטיס צהוב, אך לאחר איתות של ה-VAR בחר להרחיק את הקשר. למרות היתרון של המספרי, נתניה לא הצליחה לכבוש עד סיום המחצית הראשונה, ובדקה ה-51 זו הייתה דווקא חדרה שעלתה ליתרון. יהל גורפינקל העביר כדור רוחב מצוין ללוסיו שהצליח להכניע את דני עמוס בנגיעה.

נתניה נלחצה מהפיגור ונראתה מיואשת, אבל המחליפים עשו את העבודה והשלימו מהפך אדיר תוך שתי דקות. זה התחיל בדקה ה-80 ממהלך של שניים שעלו מהספסל – אביב אברהם מעביר כדור עומק לחן עזרא שכבש בבעיטה מחוץ לרחבה. גיא מלמד שעלה כמחליף, השלים מהפך עם נגיחה חזקה משני מטרים.


מכבי נתניה שנמצאת במקום השמיני, תקווה להמשיך את המומנטום החיובי נגד הפועל רעננה שירדה רשמית לליגה השנייה. הפועל חדרה מנגד, שטרם ניצחה במשחקי הפלייאוף תקווה להשיג שלוש נקודות נגד קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי