סלובודאן דראפיץ': "אם לא רוצים אותי במכבי נתניה, לא אשאר"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי נתניה לאחר ה-1:2 הדרמטי על הפועל חדרה ומחאות האוהדים שדורשים ממנו להתפטר: "התשובות צריכות להגיע מההנהלה, יש לנו חוזה ואני מקווה שהעונה הבאה תהיה טובה יותר". מימר: "העלינו ילדים מהספסל"

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי נתניה מאוד לא מרוצים בלשון המעטה ממצב הקבוצה העונה, רק הבוקר הם פתחו במחאה לפיטורי המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. הערב (חמישי) אפשר לומר שהם סבלו במשך 80 דקות מול הפועל חדרה, שאף נותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-29 ובכל זאת עלתה ליתרון משער של לוסיו בדקה ה-51, אבל שתי דקות מופלאות הספיקו ליהלומים כדי לקבוע מהפך, לנצח 1:2 ולהוריד במעט את מפלס הלחץ.

חן עזרא (80) וגיא מלמד (82) "הצילו" את דראפיץ', שאמר בסיום: "אלה משחקים שצריכים להשיג בהם נקודות. פחות מדובר על יכולת, אלא על לנצח את המשחק. כל הזמן אמרנו שאנחנו רוצים להיות קבוצה התקפית ותוססת, אבל לפעמים מה שצריך זה להשיג נקודות והכי חשוב שניצחנו. אחרי שניצחנו את קריית שמונה הפסדנו שני משחקים ומאוד רצינו לנצח – עכשיו נשארנו רשמית בליגה וזה היה חשוב. אנחנו צריכים לצאת מהעונה הלא טובה הזו בשן ועין וזה מה שעשינו, בתקווה שהעונה הבאה תהיה יותר מוצלחת".


קריאות האוהדים, שגם הגיעו למחות מחוץ למגרש, שיתפטר:
"זו תחושה לא נעימה, אבל אפשר להבין את האוהדים. זו מחאה לגיטימית, יש הנהלה, יש חוזים ויש המשך. אני זוכר שלפני כמה שנים, כשהגעתי לקבוצה בכירה, האוהדים גם לא קיבלו אותי ולאחר מכן חיבקו אותי. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הדברים האלה ובשבילי הכל בסדר".

עתידם במכבי נתניה: "ההנהלה צריכה לתת תשובות. לנו יש חוזה ואנחנו מתכננים להמשיך פה גם בעונה הבאה, אלה גם התחושות שאני מקבל. אם לא רוצים אותי, לא אשאר. אני יודע מה תרמתי למועדון ואני מאוד אוהב אותו, אבל התשובות צריכות להגיע מההנהלה".


דראפיץ' וברדה. מחכים להנהלה (אריאל שלום)

חן עזרא הוסיף: "היה לנו מאוד חשוב לנצח ולהשאיר את סיפור ההישארות מאחורינו, כי בכדורגל זה לא נגמר עד שזה נגמר. במחצית השנייה קצת התחלנו להזכיר את מכבי נתניה, לחצנו והגענו להזדמנויות עוד לפני שכבשנו ואני שמח שבסוף זה נכנס. אין ספק שעלינו להשתפר, כי היכולת הזו לא מספיקה, ואני בטוח שנעשה את זה".


מחאת האוהדים נגד ההנהלה והמאמן:
"הם רוצים לראות כדורגל התקפי וטוב ואנחנו בעונה לא טובה, צריך להגיד את האמת, אבל זה לא אומר כלום לגבי השנה הבאה. אני בטוח שבשנה הבאה הם ישמחו וייהנו".

היכן ישחק בעונה הבאה: "נעלמתי אחרי שעברתי להפועל באר שבע כי לא כל כך שיחקתי, עברתי לאירופה וזה לא כל כך הסתדר ועכשיו אני במכבי נתניה, שמח וטוב לי. מאמין שהכל יסתדר בסוף".


חן עזרא. "נעלמתי אחרי הפועל באר שבע" (מאור אלקסלסי)

שרון מימר, המאמן שהפסיד למרות היתרון עד הדקה ה-80, אמר בסיום: "זו אכזבה גדולה מאוד להפסיד, כי הגיעו לנו נקודות, אבל שיחקנו בעשרה שחקנים מהדקה ה-30 ובכל זאת לא פחדנו, עבדנו כמו שצריך ושיחקנו כדורגל טוב. אני מאוד גאה בקבוצה שלי למרות ההפסד. בשלב הזה של העונה מאוד קשה פיזית לשחק בעשרה שחקנים, אצלנו גם עלו מהספסל ילדים בזמן שנתניה העלתה שחקנים בכירים כמו חן עזרא וגיא מלמד. חבל שהגולים האלה נכנסנו".

עוד אמר מימר: "פגשנו קבוצה מאוד טובה ונראינו ברוב שלבי המשחק יותר טוב גם בעשרה שחקנים ואני גאה בשחקנים. שום דבר לא ייקח מחדרה את מה שהיא עשתה העונה. יש לנו שחקנים עם לב גדול שיסיימו את העונה בצורה טוב".


מימר. "העלינו מהספסל ילדים" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי