האוהדים מפנטזים על זהבי ובן חיים, שנותן עדיפות למכבי ת"א

ערן זהבי
ערן זהבי | FABRICE COFFRINI / Staff

בסביבתו של שחקן הכנף שהפך לחופשי מבהירים כי רק אם לא יקבל הצעה מספיק טובה, יבחן אופציות אחרות. במועדון ממתינים להחלטת החלוץ ויפנו אליו רק אם ירגיש בשל לחזור לישראל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"יחד עם טל תהיה לנו קבוצה טובה יותר. הוא בורג חשוב בחדר ההלבשה. כמובן שתהיה לו הרבה עבודה כדי לחזור לכושר משחק". כך אמרו שחקנים במכבי תל אביב אמש בעקבות התרת החוזה של טל בן חיים בספרטה פראג. העובדה שבן חיים שחקן חופשי תקל על חזרתו ארצה. על המגעים להתרת חוזהו ורצונה של מכבי תל אביב לקלוט אותו, פורסם כאן לראשונה בחודש אפריל האחרון.

בסביבתו של בן חיים אמרו אתמול כי הוא ייתן עדיפות למכבי תל אביב על כל קבוצה ישראלית, אך יחד עם זאת, אם לא יגיע להבנות עם הצהובים הוא עשוי לבדוק אופציות אחרות. אביו של השחקן, אופיר בן חיים, אמר אתמול לספורט1 כי בשלב זה כל האופציות פתוחות. מעבר לכך, במכבי תל אביב, כך מתברר – מחפשים גם קשר נוסף למרכז השדה. לא ברור האם הנושא קשור לעתידו של אייל גולסה, שלאחרונה התברר כי הוא נותן עדיפות למכבי תל אביב למרות הצעה שבחן לאחרונה מעבר לים.

לגבי ערן זהבי, החלום הגדול של אוהדי מכבי תל אביב, במועדון ימתינו להחלטה סופית שלו האם יחזור לישראל, יישאר בסין, או שיפנה לאתגר הבא שלו בארצות הברית או במועדון בכיר יותר באירופה. ב-1 ביוני נכנס החוזה של הכוכב הישראלי – 12.5 מיליון דולר בעונה – לחצי השנה האחרונה שלו. הסינים שוקלים להאריך את ההסכם, אבל זהבי הוא זה שיקבל את ההחלטה הסופית האם להישאר שם. גם במקרה שלו אמרו אתמול בסביבתו כי כל האופציות פתוחות. "אם יעבור לארצות הברית, זה יהיה לערים ספציפיות. ערן לא נמצא בשלב שבו רק הכסף מנחה אותו", אמרו.



האיחוד מתקרב? (Getttyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי