הערכה: אם לוי יעזוב, חוגג לא ימנה מאמן בכיר. עטר לא צפוי לחזור

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

אחרי שיחה עם המאמן, בבית"ר ירושלים הוחלט לא לסכן כרגע את החלוץ שהגביר את הקצב. המועדון עשוי לחסוך גם בגזרת המאמן. ארוחות הבוקר חזרו, אבל הקבוצה לא תצא לבתי מלון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, שוחח עם החלוץ אלירן עטר בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל. בבית"ר טוענים כי במהלך השיחה הבהיר עטר כי הוא הגביר את קצב אימוני החזרה שלו, אבל הרגישות מונעת ממנו לחזור בשלב זה וישנה פסימיות לגבי האפשרות שיוכל לשחק. עטר עצמו, אומרים בבית"ר, היה מוכן לשחק פצוע ולהקריב מעצמו למען הקבוצה. אלא שבשלב זה נראה כי אין כוונה לסכן אותו. לוי העניק לשחקניו יומיים חופש, שיסתיימו מחר, זאת על מנת להתגבר על העומס שנוצר כתוצאה משלושה משחקים בתשעה ימים.

בנושא אחר: לאחר שהמועדון הפסיק להגיש לשחקנים את ארוחות הבוקר לפני האימונים בבית וגן, הוחלט על החזרתם. חלק מהשחקנים לא אהבו את העובדה שהוחלט להפסיק את הארוחות. כפי שכבר פרסמנו, הבעלים משה חוגג החליט לא לממן בית מלון לפני המשחק בחיפה. בכלל, נראה כי במהלך משחקי הפלייאוף חל שינוי מהותי ובית"ר החלה לקצץ גם בנושאים הקשורים לרווחת השחקנים.

נושא עתידו של המאמן ממשיך להעסיק את המועדון, שמאז תקופות דרור קשטן ואלי כהן ממשיך לזגזג בכל הקשור לעתידם של המאמנים. בבית"ר החליפו שלושה מאמנים בשנתיים האחרונות ונראה כי גם בעידן חוגג הנושא לא הולך להשתנות, אלא אם יחבור לדעתו של יוסי בניון, שבשלב זה תומך במאמן הנוכחי. על פי ההערכות של אנשי בית"ר, אם חוגג לא ימשיך עם המאמן הוא ימנה מאמן לא בכיר.


יחבור לדעתו של בניון? חוגג (דני מרון)

הדבר לא נובע רק משיקולים כלכליים, אלא גם מחשיבה של חוגג לתת הזדמנות למאמן פחות מנוסה. כפי שחשפנו כאן לפני מספר חודשים, חוגג החליט לזעזע את המערכת ולהעמיד למכירה את כל הזרים שלו מלבד דיוגו ורדסקה. אחרי שנציגיהם של עלי מוחמד, ליוואי גרסיה, אנטואן קונטה ופרדי פלומיין קיבלו הודעה לחפש להם קבוצה, חוגג הפחית את הדרישות לגבי חלק מהם וימכור את חלקם גם ללא כוונת רווח, כדי לחסוך את שכרם.

רוני לוי החליט להבהיר את הדברים שאמר בסיום המשחק מול הפועל חיפה. בין היתר אמר לוי כי "דבריי לאחר המשחק נגד הפועל חיפה, שזה המקסימום שאפשר לעשות, נאמרו ברגעי אכזבה גדולה ולכן חשוב לי להדגיש כי אני מאמין מאוד בסגל השחקנים הקיים ואנחנו יכולים לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, גם תוך תצוגות כדורגל יפות כפי שעשינו בלא מעט משחקים השנה.

"אני משוכנע  ומאמין ביכולת שלנו כמי שרואה את השחקנים באימונים ובהרבה משחקים במהלך העונה ובטוח שנצא מהתקופה הפחות טובה. משבר הקורונה והיציאה לפגרה הכפויה פגעו בנו ועד כה אנחנו איננו נראים כפי שהייתי רוצה ומצפה מהשחקנים, אבל אני בטוח שבפרק הזמן שנותר לנו אנו יכולים לחזור ולשחק כדורגל טוב ובוודאי לגרום לקהל הגדול שלנו שבבית ליהנות תוך הבטחת ההשתתפות באירופה. חשוב להזכיר, אנחנו עדיין במקום השלישי ועם ההתקפה השלישית בטיבה בליגה. הדברים תלויים בנו ואנחנו חייבים לשמור על זה".


מאמין בסגל הקיים. רוני לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי