אוהדי הפועל ת"א הגיעו לאימון וקיללו את שחקני מכבי ת"א. קלינגר: "נצטרך להתעלות"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים | דני מרון

מאמן האדומים לקראת הדרבי (שבת ב-21:00): "זה המשחק הכי חשוב לאוהדים שלנו ולכל המועדון, רוצים לתקן את הרושם". ינקו: "מודעים לחשיבות". איזן יפתח, פירסמן לא תורגל בהרכב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נערכים לדרבי התל אביב שייערך מחר (שבת ב-21:00, בלומפילד) מול מכבי תל אביב. מספר אוהדים בודדים הגיעו הבוקר  למתחם האימונים בחודורוב ועודדו את השחקנים. האוהדים קראו לשחקנים "תביאו את הדרבי" וקיללו חלק משחקני האלופה.

במישור המקצועי, ניר קלינגר צפוי לפתוח עם דורון ליידנר, כאשר מרווין פירסמן לא תורגל בהרכב. שיי איזן יחזור מצהובים ויפתח בקישור. עומרי אלטמן יעלה גם הוא ב-11. המאמן שוקל לערוך שינוי אחד בעמדת הבלם, כשרז שלמה צפוי להחליף את פירסמן שפתח כבלם בתבוסה להפועל חיפה ומאוחר יותר הוסט לעמדת המגן השמאלי. גם מוטי ברשצקי ועמנואל בואטנג תורגלו לסירוגין. השוער יואב ג'ראפי (פציעה בכתף) והחלוץ מייקל אולהה (צהובים) ייעדרו.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "עשינו הכל השבוע כדי לאושש את השחקנים, בעיקר גופנית, אחרי העומס הבלתי רגיל שעבר עלינו בשבועיים האחרונים. ההפסד בחיפה והטעויות שעשינו היו משהו שלא מאפיין אותנו מתחילת הפלייאוף ולכן נרצה לתקן את הרושם ומהר.

"ברור לנו שמכבי היא קבוצה חזקה וממושמעת וזה ניכר לאורך כל העונה, אבל זה דרבי, זה המשחק הכי חשוב לאוהדים שלנו ולכל המועדון. נצטרך להתעלות ולהציג משחק חסר פשרות כדי לנצח. תרגלנו קומבינציות הגנה והתקפה ומספר הרכבים במהלך השבוע כדי למצוא את ההרכב הכי נכון אל מול היכולות של מכבי. הצוות המקצועי מאוד מאמין בשחקנים ונמצא את מי שהכי מוכן גופנית ומנטלית בנקודת הזמן הזאת למשימה הכל כך חשובה".

השוער אריק ינקו הוסיף: "אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק, יש לנו עוד משימות העונה ונעשה הכל בשביל לחזור ולהציג יכולת טובה, מה שלא כל כך הלך בשני המשחקים האחרונים. הדרבי הוא משחק מיוחד עבור שני המועדונים, יש בו הרבה יוקרה וכבוד, קרב ספורטיבי אמיתי שכל שחקן רוצה להיות חלק ממנו. נבוא צנועים ונחושים ואני מאמין שנשיג את המטרה שלנו".

הרכב משוער: אריק ינקו; איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, דורון ליידנר; עמנואל בואטנג, שי אייזן, עמית מאיר (מאור בוזגלו), מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן; עומר דמארי. 



דרוך לקראת הדרבי. ניר קלינגר  (הפועל תל אביב)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי