אקולטסה ייעדר מול מכבי חיפה, ז'וסואה צפוי לקבל מנוחה

ז'וסוואה חוגג
ז'וסוואה חוגג | דני מרון

הפועל באר שבע תנסה להסתדר ללא ההולנדי הפצוע והפורטוגלי במשחק נגד הירוקים באשדוד (שבת החל מ-20:15, ספורט4). עמית ביטון צפוי לחתום בקרוב על חוזה לעונה נוספת

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע סיימו היום (שישי) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה (שבת החל מ-20:15, ישיר בספורט4, אצטדיון הי"א באשדוד), בתקווה לנסות ולצמצם את הפער מבית"ר ירושלים אשר ניצבת במקום השלישי בטבלה. אלטון אקולטסה עדיין פצוע וייעדר מהמשחק. גם דויד קליטנס בחוץ. באשר לז'וסואה, במועדון לא רוצים להעמיס על הפורטוגלי והוא צפוי לקבל מנוחה.

ומה לגבי ניב זריהן ואורן ביטון? כפי שפורסם לראשונה בספורט1 ביום שישי האחרון, האופציה על זריהן לא מומשה והוא משוחרר. בשלב זה, הקבוצות הגדולות דולקות אחריו ובניהן בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל תל אביב. אורן ביטון ימשיך להשתלב ברוטציה. במועדון אמורים לסכם בימים הקרובים עם הבלם עמית ביטון על חוזה לעונה נוספת.

כאמור, המשחק יתקיים באצטדיון הי"א באשדוד, זאת לאחר שנודע להפועל באר שבע שאצטדיון טרנר ייסגר לתקופה הקרובה בשל ליקויים שהתגלו בגג. גם המשחק מול בית"ר ירושלים באמצע השבוע (שלישי החל מ-19:45, ספורט3), שעשוי להכריע את גורל המקום השלישי, ייערך באשדוד.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; בן ביטון, שיר צדק, לואי טאהא, אורן ביטון; מרואן קבהא, תומר יוספי, ניב זריהן (קייס גאנם), רמזי ספורי; בן שהר.

יוסי אבוקסיס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי