בלבול: "עתידי? צריך לשאול את שחר". אבוקסיס: "משחק מאוד רע שלנו"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | לירון מולדובן‎

מאמן מכבי חיפה מרוצה אחרי ניצחון הבכורה בפלייאוף: "ניצחנו בצדק, אני מאושר. בטוח שגם בהמשך יהיה טוב יותר". מאמן הפועל ב"ש: "יש שחקנים שקיבלו צ'אנס וחבל שלא לקחו אותו"

(גודל טקסט)

מברוק למכבי חיפה שהשיגה את ניצחונה הראשון בפלייאוף העליון, אמנם היא קיוותה שזה יקרה לפני המחזור ה-31, אבל זה הערב של החבורה של מרקו בלבול שהשיגה 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון הי"א באשדוד. את שער הניצחון כבש אולי השחקן הכי מושמץ של מכבי חיפה, סינטאיהו סלליך שעלה מהספסל בדקה ה-61 וביום הולדתו ה-29 הזכיר שהוא עדיין יכול לתרום ירוקים עם גול נפלא.

המאוכזבת הגדולה היא כמובן החבורה של אבוקסיס, שרשמה הפסד את הפסדה הראשון בפלייאוף העליון אחרי ארבע תוצאות תיקו, ונראה שהיא תוכל לקבל את הכרטיס לאירופה רק דרך ניצחון בגמר הגביע על מכבי פתח תקווה.

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול אמר אחרי המשחק: "אנחנו פשוט אוהבים לנצח בגלל זה ניצחנו הרבה. התחלנו את הפלייאוף לא טוב, היום חיפה הייתה טובה יותר שלטה ללא עוררין, ניצחנו בצדק. שיחקנו נגד קבוצה מאוד חזקה וגם אני מאוד מאושר, זהו השגנו שלוש נקודות".


צ'רון שרי (לירון מולדובן)

התעוררתם מאוחר מדי: "אני חושב שלא הגענו טוב לפלייאוף, זה יישמע כתירוץ אבל יש שחקנים משמעותיים מאוד שחסרים, וגם שחקנים שלא התאמנו למשך שלושה חודשים, אבל אני שמח שחזרנו לשחק את המשחק הרגיל של מכבי חיפה ואני בטוח שגם בהמשך יהיה טוב".

חוסר הוודאות לקראת המשך: "אני מורכז בעבודה שלי, אני ועשה יחד עם השחקנים את הכי טוב ומתעלמים מהרעשים, וזה לא חדש זו קבוצה מסוקרת וגם מאמן צריך לדעת לעבוד בחוסר ודאות, חבל שאין קהל כי זה נותן לנו את הדרייב לכבוש את עוד יותר שערים".

למה אתה לא יודע מה יהיה איתך בעונה הבאה: "את זה אתה צריך לשאול את הבעלים יעקב שחר. זה קשור למכבי חיפה ירדן שועה? אני לא יודע, צריך להפנות את השאלה הזאת למישהו אחר".


"לאנשים יש זיכרון קצר". סינטאיהו סלליך (לירון מולדובן)

כובש השער סלליך הוסיף: " השגתי לקבוצה ניצחון ראשון בפלייאוף וגם מתנת יום הולדת על הדרך ואני שמח. החגיגה? כולנו רואים מה קורה בעולם, והאמת שהכל היה ספונטני. עתידי? כולנו יודעים מזה מכבי חיפה בשבילי, גדלתי בקבוצה וזה סוג של הגשמת חלום ואני אוהב את המועדון ואשמח להישאר במועדון כמה שיותר".

הביקורת נגד מרקו בלבול: "לאנשים יש זיכרון מאוד קצר, כשאתה במכבי חיפה ואתה עושה תוצאות לא כל כך טובות מי שסופג את האש הוא המאמן. אבל מאז שהגיע הוא עושה עבודה מצוינת, יש ביקורות וצריך להתמודד עם זה".

גם מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס סיכם גם הוא את המפגש באשדוד: "ברוב הדקות היה לנו משחק חלש, אבל כן היינו יכולים לעלות ליתרון. לקחנו בחשבון שנשלם מחיר על זה שהשחקנים המרכזיים שלנו נחים, אבל כמובן ששחקנים שמקבלים את הצ’אנס צריכים לקחת אותו. זה היה משחק רע מאוד שלנו, אבל זה חלק ממה שקורה, אי אפשר לגמור את השחקנים. יש שחקנים שהם על סף פציעה, שחקנים פצועים ואנחנו לא רוצים להפסיד אותם גם בגביע וגם בליגה. רואים שבגלל הטירוף שחזרנו למשחק בכל 3-4 ימים, הרבה קבוצות עושות שינויים, אבל היה הבדל גדול מאד בין המשחק ששיחקנו מול מכבי ת"א למשחק ששיחקנו היום".

עתידם של השוערים: "אני חושב כרגע איך אנחנו כרגע נמשיך את העונה הזאת, בשנה הבאה נתעסק בזה וזה לא הזמן לדבר על השוערים שלנו, יש קיצוצים ויש חוזים ועזיבה של בעלים. מה שאנחנו חושבים זה איך לסיים את העונה בצורה טובה, גם בליגה וגם בגביע, אבל שוב זה מכורח הנסיבות. אנחנו רוצים לנצח בליגה, אבל כשיש שחקנים שעלולים להיפצע אנחנו לא לוקחים סיכון".

יוסי אבוקסיס (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי